Szolgáltatásaink » YouTube hirdetés

Miért van szükséged a YouTube-ra?

Miért van szükséged a YouTube-ra?

A YouTube a világ legismertebb videómegosztó portálja. Havonta több mint egymilliárd egyedi látogató tekinti meg a feltöltött tartalmakat. A YouTube mára a 3. leglátogatottabb weboldallá vált. De mindezt hogyan?

A YouTube hihetetlen sikere az interaktivitásban és a tartalmi sokszínűségben rejlik. Mindenki számára tartogat érdekes és értékes videókat a csatorna. Zene, sport, hobbi, filmek, játékleírások – minden korosztály és nem megtalálja a számára érdekes tartalmat.

A YouTube elérési adatai hazánkban

A Google Magyarország adatai szerint havonta 4 millió egyedi magyar felhasználója és napi 1,5 millió látogatója van a YouTube-nak, a felhasználók 35-40%-ka mobilról használja a felületet. A 16-29 éves korosztály 58%-ka, a 30-44 évesek 34%-ka és a 45-59 évesek 22%-ka használja napi szinten a YouTube-ot.

A YouTube videók és csatorna

A YouTube képes felvenni a versenyt a televíziós tartalmakkal, hiszen a látogatók érdeklődési körének megfelelően lehet célozni a videókat, releváns tartalmú videókkal pedig feliratkozókat gyűjthetünk a csatornánkra. Érdemes tehát létrehoznunk egy saját YouTube csatornát, amelyre szolgáltatásunkról vagy termékünkről szóló videókat tölthetünk fel és népszerűsíthetjük. A videókat pedig hirdetésként is használhatjuk.

A YouTube csatornák közül azok a legsikeresebbek, ahol gyakran történik videó feltöltés (akár napi szinten) és ahol változatos tartalmú videókat készítenek: például termék bemutatásának videója, hogyan kell használni a terméket videó, a cég története videó, „itt jártunk” videó, többrészes videó sorozat, videó az aktualitásokról.

A YouTube hirdetések

A videóinkat hirdetésként is használhatjuk. A YouTube rendszerén belül TrueView hirdetéseket hozhatunk létre, amelynek két fajtája van:

bullet_colored_4 videó megjelenítési (a YouTube videókeresési találati listáján és egyéb videók mellett jelenik meg a fizetett hirdetés)

bullet_colored_4 videóba ágyazott hirdetések (az általunk megnézendő videó elején, közepén vagy végén jelenik meg a hirdetés, amely átugorható)

Mindkét hirdetés létrehozásához a hirdetésre szánt videónkat fel kell tölteni a YouTube csatornánkra, majd a Google AdWords rendszerén belül lehet beállítani a hirdetés célzását (pl. demográfia, érdeklődési kör, kulcsszavak), itt lehet megadni a hirdetésre szánt költségkeretet is.

Az ideális videó YouTube hirdetéshez

Mivel a videókat átlagosan 5 mp után átugorják a nézők, ezért nagyon fontos, hogy a videó első 5 másodperce legyen figyelemfelkeltő és humoros, így a statisztikák szerint tovább nézik a hirdetéseket. A hirdetésre szánt videó ideális hossza 30 másodperc.

Ahhoz, hogy a YouTube csatornád sikeresen működjön, figyelemmel kell kísérned a statisztikákat, és egy pontosan kidolgozott tervet kell készítened arra vonatkozóan, hogy mikor, milyen típusú videókat készíts. A kulcskérdések:

Mikor, milyen tartalmakat használj?
Hogyan készíts sok megtekintést generáló videókat?
Milyen fontos lépések kellenek ahhoz, hogy YouTube csatornád sikeres legyen?

Ha egyedül nem megy, kérd a segítségünket!

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem