Blog » Buzás Zsolt blogja » Új lehetőség a Facebookon: Azonnali üzenetküldés

Új lehetőség a Facebookon: Azonnali üzenetküldés

Szerző: | 2016. Már. 31 | Facebook

A napokban újabb funkció lépett működésbe a Facebookon: lehetőség van azonnali üzenetküldésre, amely által a felhasználók azonnali válaszüzenetet kapnak, ha üzenetet küldenek az oldaladnak. Remek megoldás, hiszen így nem kell aggódnunk, hogy vendégeink úgy érzik, nem figyelünk eléggé rájuk.

A lehetőség a Beállítások-Üzenetküldés útvonalon érhetők el.

Az azonnali válaszokat bekapcsolva tetszőleges üzenetet hagyhatunk 250 karakternyi terjedelemben. Ez az instant üzenet a minket megszólító felhasználó privát üzenetei között fog megjelenni.

Ahogyan arról egy korábbi bejegyzésünkben már írtunk, mindenképpen pozitívan veszi ki magát, ha válaszolunk a hozzánk intézett kérdésekre, kommentekre. Ekkor ugyan az üzenőfali hozzászólásokra fókuszáltunk, azonban ugyanez a helyzet, ha privát üzenet érkezik.

Minden üzenetre érdemes válaszolni, hiszen növeli az oldal ázsióját, ha minél rövidebb válaszidővel rendelkezünk. Egy ideje ugyanis már látható, mekkora az átlagos válaszidő az oldalon (azoknál az oldalaknál, amelyek megengedik a felhasználóknak a kapcsolatfelvételt az oldallal). Akinél megjelenik egy kis zöld ikon a borítóképe alatt a bal oldalon, az teljesítette a kritériumot: az elmúlt 7 nap alatt 90%-os válaszadási arányt ért el 15 perces válaszidővel.

Aki még nem teljesítette ezt a két feltételt, csak az oldal adminisztrátoraként láthatja az aktuális helyzetét:

Az azonnali válaszok bekapcsolásával nem kerülhetsz közelebb a számok javításához, mert ezek nem számítanak bele sem a válaszadási arányba, sem a válaszidőbe!

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban

Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?

Facebook nyereményjáték elvek és változások

2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem