Blog » Buzás Zsolt blogja » Új Facebook app

Új Facebook app

Szerző: | 2015. máj. 15 | Facebook

A Facebook Instant Articles funkciója lehetővé teszi, hogy a közösségi oldallal partnerségre lépő újságok és hírportálok cikkei közvetlenül a mobilapplikáció hírfolyamában jelenjenek meg, elkerülve a böngészők megnyitásával járó várakozást – írja az Origo. A fejlesztésre azért van szükség, mert a Facebook tapasztalatai szerint a felhasználók legtöbbször cikkeket osztanak meg a hírfolyamban, amelyek betöltési ideje akár 8 másodperc is lehet. Hasonló kényelmi funkciók vonatkoznak a hírekben levő képekre és videókra is: a képeket automatikusan lehet nagyítani, nem kell várni a másik funkcióval történő beolvasásra – és nagyításra.

Hogy miért jó ez az újságoknak, ha ezáltal kattintásoktól esnek el saját oldalaikon? Mert reklámot, hirdetést is tehetnek a Facebook hírfolyamába, ami szintén elképesztően egyszerűen jelenik meg. „Amennyiben a Facebook saját reklámjai jelennek meg az említett anyagban, akkor az abból befolyó összeg 70 százaléka üti a cikk szellemi tulajdonát birtokló vállalat markát” – áll az írásban.

Az új app egyelőre még tesztelés alatt van az Egyesült Államokban. Még csak iPhone-on elérhető és a New York Times, a National Geographic, a BuzzFeed és az NBC News olvasható az új funkció segítségével. A tapasztalatok alapján döntik majd el, mikor és mire fejlesztik tovább az alkalmazást.

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban

Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?

Facebook nyereményjáték elvek és változások

2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem