Blog » Buzás Zsolt blogja » Tömeges módosítások a Facebook hirdetéseken

Tömeges módosítások a Facebook hirdetéseken

Szerző: | 2015. okt. 1 | Facebook

Bizonyára minden üzleti felhasználó szembesült már azzal a problémával, hogy egyszerre több hirdetésen, hirdetéssorozaton kellett volna ugyanazt a módosítást végrehajtani. Ilyen lehet egy új célcsoport felvétele vagy kizárása, gomb hozzárendelése, nemi szegmentáció, vagy bármely hasonló feladat elvégzése. Az egyenkénti, kampány-hirdetéssorozat-hirdetés vonalon történő beállítás helyett már van egy gyorsabb megoldás.

Ha egyszerre szeretnénk módosítani több kampányon, jelöljük ki a módosítani kívánt kampányok előtti jelölőnégyzetet. Ugyanez a teendő több hirdetéssorozat, és több hirdetés estén is.

Ilyenkor egy szürke sáv jelenik meg az oldalon, amelyen láthatóvá válnak a lehetőségek.

A Szerkesztés gombra kattintva elvégezhetők a változtatások mind hirdetéssorozat, mind hirdetés szinten.

Ugyancsak egyszerűen lehet hasonló hirdetéssorozatot és hirdetést is létrehozni.

A Módosítás gomb lehetővé teszi, hogy testre szabjuk az új hirdetéssorozatot. Megadhatunk más célzást, költségkeretet stb.

Több kampány, hirdetéssorozat vagy hirdetés egyidejű módosításakor bármely végrehajtott változtatás az összes kiválasztott kampánynál, hirdetéssorozatnál vagy hirdetésnél meg fog jelenni. Ugyanez érvényes a ki- és bekapcsolásra, valamint a törlésre is.

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban

Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?

Facebook nyereményjáték elvek és változások

2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem