Többet akarok tudni az online marketingről!

Többet akarok tudni az online marketingről!

Ebben a menüpontban azoknak szeretnénk kedvezni, akik az online marketinggel, a kampányok működésével és azok optimalizálásával kapcsolatos ismereteiket kívánják bővíteni. Igyekszünk olyan, a mindennapokban használható tudást összegyűjteni, melyet munkád során hatékonyan hasznosíthatsz. A könnyebb áttekinthetőség kedvéért használd a fenti keresőt, vagy tudásszintednek megfelelően válassz a kezdő vagy haladó címkékkel ellátott cikkeink közül!

Milyen speciális célzási lehetőségeink vannak Facebookon?

Nagyon sokszor hallottuk már azt a kifogást, hogy „mi próbáltunk ugyan egyszer hirdetni Facebookon, de nem volt sikeres. Pedig használtam célzást”. Ilyenkor általában megértően bólogatunk, majd felteszünk pár kérdést, hogy akkor mégis, mesélje el, mit rakott a célzásba, és elbeszélgetünk arról a minimum 19 lehetőségről, amit érdemes számba venni ilyenkor.

bővebben

Mit „tud” a Facebook dinamikus remarketing?

Online hirdetéseknél a sikeresség elengedhetetlen eszköze a remarketing –ez köztudott tény a szakmában. AdWords és Facebook esetében is lehetőségünk van az eszköz használatára. Mai cikkünkben a Facebook adta remarketing lehetőségeit vesszük számba. Az utóbbi évek tapasztalatai azt mutatják, hogy Facebook esetében a remarketing kiemelkedően erős. Ennek okán ma megvizsgáljuk, hogy ez a valóságban mit is takar, és hogyan alkalmazható?

bővebben

Társadalom és Honvédelem konferencián jártunk

Az elmúlt hetek eseménydúsan teltek a Netmarketingnél: bővült a csapatunk, új lehetőségeket
kaptunk reprezentálni a céget, és ennek keretén belül a Honvéd Vezérkar Tudományos Kutatóműhely
által szervezett Társadalom és Honvédelem konferenciára is meghívást kaptunk. A kétnapos
esemény, mely a Stefánia Palotában került megrendezésre, olyan témákkal foglalkozott, mint a
Magyar Honvédség társadalmi kapcsolatai, a honvédelmi toborzási koncepció jövőbeli lehetőségei és
a magyarországi határrendészeti feladatok pszichológiai kihívásai.

bővebben

Facebook és AdWords képes hirdetések – mit, miért, hogyan?

A Facebook képes hirdetésekre vonatkozó irányelvei úgy változnak, mint az időjárás – nehéz figyelemmel kísérni őket, és időről időre alkalmazkodni hozzájuk. Az AdWords rendszere szerencsére ebből a szempontból átláthatóbb; a képes hirdetések méretei ritkán módosulnak, és a magyar supportnak köszönhetően probléma esetén is viszonylag gyorsan jön a megoldás. Cikkemben a teljesség igénye nélkül tekintem át a két hirdetési felület főbb paramétereit, és adok néhány gyakorlati tanácsot is.

bővebben

Hirdetés az Instagramon

Úgy érzed a Facebook és az AdWords már nem nyújt elég lehetőséget? Szeretnéd kipróbálni magad valami újban? Ebből a bejegyzésből megtudhatod, milyen opciók állnak rendelkezésedre, ha Instagramon szeretnél hirdetni!

bővebben

Az AdWords keresési hálózata

A Google Keresési Hálózatát gyakorlatilag mindenki ismeri, használja és szereti. A keresőóriás hatalmas energiát fektetett abba, hogy egy hatékonyan működő keresési algoritmust alkosson, mely a kisebb hibáktól eltekintve sikerült is.

bővebben

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem