Többet akarok tudni az online marketingről!
Többet akarok tudni az online marketingről!
Ebben a menüpontban azoknak szeretnénk kedvezni, akik az online marketinggel, a kampányok működésével és azok optimalizálásával kapcsolatos ismereteiket kívánják bővíteni. Igyekszünk olyan, a mindennapokban használható tudást összegyűjteni, melyet munkád során hatékonyan hasznosíthatsz. A könnyebb áttekinthetőség kedvéért használd a fenti keresőt, vagy tudásszintednek megfelelően válassz a kezdő vagy haladó címkékkel ellátott cikkeink közül!


Év eleji visszatekintés: 2017, a szárnyalás éve
Szeretnénk mesélni. Egy kicsit dicsekedni is. Mert büszkék vagyunk arra, amit tavaly elértünk.
Milyen speciális célzási lehetőségeink vannak Facebookon?
Nagyon sokszor hallottuk már azt a kifogást, hogy „mi próbáltunk ugyan egyszer hirdetni Facebookon, de nem volt sikeres. Pedig használtam célzást”. Ilyenkor általában megértően bólogatunk, majd felteszünk pár kérdést, hogy akkor mégis, mesélje el, mit rakott a célzásba, és elbeszélgetünk arról a minimum 19 lehetőségről, amit érdemes számba venni ilyenkor.
Personal Hungary: A két napos konferencia, ami nekünk háromig tartott
2017 Novemberében hárman is ellátogattunk a Personal Hungary konferenciára: Balázs, mint előadó, Ági, mint a Personal Hungary Facebook kampányának felelőse, és Kriszti, mint megfigyelő, szemlélődő, cikkíró. Feladatomhoz hűen engedjétek meg, hogy elmeséljem, milyen is volt a kiállítás, szerintem.
Mit „tud” a Facebook dinamikus remarketing?
Online hirdetéseknél a sikeresség elengedhetetlen eszköze a remarketing –ez köztudott tény a szakmában. AdWords és Facebook esetében is lehetőségünk van az eszköz használatára. Mai cikkünkben a Facebook adta remarketing lehetőségeit vesszük számba. Az utóbbi évek tapasztalatai azt mutatják, hogy Facebook esetében a remarketing kiemelkedően erős. Ennek okán ma megvizsgáljuk, hogy ez a valóságban mit is takar, és hogyan alkalmazható?
Társadalom és Honvédelem konferencián jártunk
Az elmúlt hetek eseménydúsan teltek a Netmarketingnél: bővült a csapatunk, új lehetőségeket
kaptunk reprezentálni a céget, és ennek keretén belül a Honvéd Vezérkar Tudományos Kutatóműhely
által szervezett Társadalom és Honvédelem konferenciára is meghívást kaptunk. A kétnapos
esemény, mely a Stefánia Palotában került megrendezésre, olyan témákkal foglalkozott, mint a
Magyar Honvédség társadalmi kapcsolatai, a honvédelmi toborzási koncepció jövőbeli lehetőségei és
a magyarországi határrendészeti feladatok pszichológiai kihívásai.
Facebook és AdWords képes hirdetések – mit, miért, hogyan?
A Facebook képes hirdetésekre vonatkozó irányelvei úgy változnak, mint az időjárás – nehéz figyelemmel kísérni őket, és időről időre alkalmazkodni hozzájuk. Az AdWords rendszere szerencsére ebből a szempontból átláthatóbb; a képes hirdetések méretei ritkán módosulnak, és a magyar supportnak köszönhetően probléma esetén is viszonylag gyorsan jön a megoldás. Cikkemben a teljesség igénye nélkül tekintem át a két hirdetési felület főbb paramétereit, és adok néhány gyakorlati tanácsot is.
Facebook poszthirdetések (Boost) – Előnyök és csapdák
Átlagos Facebook felhasználó legelső találkozása a hirdetések készítésével az a posztok jobb alsó sarkában megtalálható Bejegyzés kiemelése (Boost Post) opció. Facebook poszthirdetések előnyei, hátrányait most megmutatjuk.
Hirdetés az Instagramon
Úgy érzed a Facebook és az AdWords már nem nyújt elég lehetőséget? Szeretnéd kipróbálni magad valami újban? Ebből a bejegyzésből megtudhatod, milyen opciók állnak rendelkezésedre, ha Instagramon szeretnél hirdetni!
Az AdWords keresési hálózata
A Google Keresési Hálózatát gyakorlatilag mindenki ismeri, használja és szereti. A keresőóriás hatalmas energiát fektetett abba, hogy egy hatékonyan működő keresési algoritmust alkosson, mely a kisebb hibáktól eltekintve sikerült is.
Youtube hirdetési formák
Olvasd el bejegyzésünket és megtudhatod, milyen hirdetési formákkal teheted népszerűvé videódat a Youtube segítségével!
AdWords, mint hirdetési felület
Ahhoz, hogy megértsük a Google AdWords, mint hirdetési rendszer működését ismernünk kell a Google filozófiáját.
Az AdWords története
Napjainkban a marketing világa nagymértékben kitágult, és ez főleg az internet adta lehetőségeknek köszönhető. Ha online …
A Youtube születése
A Youtube mindennapjaink részévé vált, teljesen magától értetődnek tartjuk, hogy felmegyünk az oldalra és szinte bármilyen…
Kék robbanás – a Facebook története
1984. május 14-én a New York állambeli White Plainsben megszületett az a gyermek, aki egyetlen ötletével átírta a közösségi háló fogalmát.
A banneres hirdetések múltja, jelene és jövője
Több mint húsz évvel ezelőtt az internet még csak gyerekcipőben járt, az igazán élelmes vállalkozások azonban már ekkoriban …
Milyen módokon tudunk Facebookon hirdetni?
A Facebook nem csupán az emberi kapcsolatok modern kori felülete, hanem kiváló hirdetési platform is. Az online marketing …
Instagram – a kezdetek
A mára nagy népszerűségnek örvendő Instagram kép és videó megosztó applikáció 2010 októberében látott napvilágot.