Blog » Buzás Zsolt blogja » Tartalommarketing – Miről írjunk? 2. rész

Tartalommarketing – Miről írjunk? 2. rész

Szerző: | 2015. ápr. 14 | Tartalommarketing

Előzőleg már adtunk néhány tippet azoknak, akik az ötlet bevillanását az ablakon történő kibámulástól várják. Minden szövegíró ismeri az üres lap frusztráló mivoltát, szinte hallja a monitoron magányosan villogó kurzor kiáltozását. Adunk még némi muníciót ezekre a napokra.

5. Figyelje a közösségi kommunikációt!

A közösségi oldalak böngészése nem feltétlenül jelent lógást egy hivatásos szövegírónak. Az ilyen oldalakon megjelenő bejegyzések, posztok remek forrást jelentenek. Azonnal kiderül, kit mi érdekel, mik a slágertémák, miről érdemes újat mondani. Mások gondolatai remek indikátorok lehetnek.

6. Kérdezze meg ügyfeleit!

Ha van lehetőségünk, nyugodtan interjúvoljuk meg ügyfeleinket egy online kérdőív segítségével. Hiszen ők tudják a legjobban, milyen tartalomra vágynak, miről szeretnének tájékozódni. Nem kerül semmibe, mégis garantált a siker: biztosan arról fogunk írni, ami ügyfeleinket a legjobban érdekli.

7. Örökzöldek bevetése

Vannak örökérvényű témák. Ezzel minden terület, ágazat rendelkezik. Igazi Jolly Jokerek: bármikor bevethetők, nem lehet velük hibázni. Érdemes időnként ilyeneket keresni, hiszen ezekre akár évek múltán is lehet hivatkozni. Sőt, némileg újragondolva máris innovatív tartalmat lehet belőlük előállítani (lásd a témában előző írásunkat, azon belül is a 4. pontot).

Reméljük, sikerült néhány használható ötlettel szolgálnunk. A lényeg azonban, hogy minden tartalmi egység értékes legyen, szolgáljon hasznos, releváns információkkal az olvasók számára. Azért soha ne írjunk, hogy legyen valami az oldalon. Hosszú távon nem éri meg.

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Mire tudjuk használni a Twittert?

Magyarországon jelenleg nem a legelterjedtebb közösségi média portál, azonban nemzetközi tekintetben kiemelkedő szerepet tölt be. Helyesen használva a Twitter kiváló mód ötleteink és véleményeink megosztására, hírességek mindennapi életének követésére, vagy egy közös ügy támogatásának kifejezésére.

Mitől lesz „trendi” egy YouTube csatorna?

Az igazat megvallva, a sikeres YouTube csatornákra nincs egy bevált recept, mely minden helyzetben alkalmazható lenne. Létezik pár kulcsfontosságú tényező, mely a legtöbb trendi csatorna történetében megtalálható, így mai cikkünkben ezekből szemezgetünk. Habár a YouTube csatornák sikertörténetei eltérhetnek egymástól, közös vonásaikat igyekeztünk összefoglalni Nektek.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem