Blog » Buzás Zsolt blogja » Tartalommarketing – Miről írjunk? 1. rész

Tartalommarketing – Miről írjunk? 1. rész

Szerző: | 2015. Már. 31 | Tartalommarketing

A szövegírók rémálma, ha az ihlet megreked a térben és az időben. Nem jön, nincs mire várni. Az idő szorít, üresen áll a honlap, kényszerhelyzet alakul ki, katasztrófa közeli állapot. A szövegíró kinéz az ablakon – már vagy századjára tíz percen belül. Megy egy kört, iszik egy kávét, de még mindig semmi. Ő meg egyre feszültebb… Ismerős a helyzet? Ugyan megoldást nem tudunk az ilyen helyzetek elkerülésére, de néhány tippel szolgálhatunk.

1. Kövesse szakterülete újdonságait!

Sokat lendíthet helyzetünkön, ha nyitottak vagyunk szakterületünk újdonságaira. Szabadidőnkben, üresjáratainkban böngésszük a világhálót, és ha érdekességet találunk, azonnal jegyezzük fel, hiszen jól jöhet az ötlethiányos időszakokban. Azonban szokásunkká is tehetjük a célirányos böngészést. Ebben az esetben talán könnyebb dolgunk lesz, hiszen ha ezt bevezetjük mindennapjainkba, akkor nem marad el az ötletszerzés akkor sem, ha egyetlen percünk sem marad üresbe tenni magunkat.

2. Kérdezősködjön a kollégáinál!

Amennyiben olyan területen dolgozik, ahol vannak olyan munkatársai, akik közvetlen kapcsolatban vannak az ügyfelekkel (értékesítők, ügyfélszolgálatosok, call centeresek stb.), kérdezzen tőlük! Ha valakik, hát ők mindent tudnak arról, mi érdekli az ügyfeleket! Hihetetlenül jó információforrások, olyan témákat javasolhatnak, amelyek álmunkban sem jutnak eszünkbe.

3. Merüljön el!

Ha megvan egy téma, egy problémafelvetés, hozzunk létre egyedi tartalmat! Ennek alapja a már megjelent irodalom, cikkek, blogbejegyzések. Azonban némi utánajárással, kutatással új szempontokat fedezhetünk fel, így a tartalom máris a sajátunkká válik. Ráadásul értékes tartalmat generálhatunk, amely relevánssá teszi honlapunkat.

4. Gondolja újra!

Ha már volt sikeres témánk, amire ugrottak az olvasók, fűszerezzük újra. Nagyon egyszerű módja ez az új tartalmak létrehozásának. Foglaljuk össze az esetleges hozzászólásokat, egészítsük ki őket, készítsünk hozzá ábrákat, diagramokat, esetleg videót. Kis újdonság, egy csipet kreativitás – és máris sikerült a régiből újat (és persze értékeset) teremteni.

Következő bejegyzésünkben adunk még néhány tippet az alkotói válságban lévő szövegíróknak. Addig se csüggedjen, alkalmazza az eddigieket!

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Mire tudjuk használni a Twittert?

Magyarországon jelenleg nem a legelterjedtebb közösségi média portál, azonban nemzetközi tekintetben kiemelkedő szerepet tölt be. Helyesen használva a Twitter kiváló mód ötleteink és véleményeink megosztására, hírességek mindennapi életének követésére, vagy egy közös ügy támogatásának kifejezésére.

Mitől lesz „trendi” egy YouTube csatorna?

Az igazat megvallva, a sikeres YouTube csatornákra nincs egy bevált recept, mely minden helyzetben alkalmazható lenne. Létezik pár kulcsfontosságú tényező, mely a legtöbb trendi csatorna történetében megtalálható, így mai cikkünkben ezekből szemezgetünk. Habár a YouTube csatornák sikertörténetei eltérhetnek egymástól, közös vonásaikat igyekeztünk összefoglalni Nektek.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem