Blog » Panyi Krisztina blogja » Társadalom és Honvédelem

Társadalom és Honvédelem konferencián jártunk

Szerző: | 2017. nov. 26 | Egyéb, OMG

Az elmúlt hetek eseménydúsan teltek a Netmarketingnél: bővült a csapatunk, új lehetőségeket kaptunk reprezentálni a céget, és ennek keretén belül a Honvéd Vezérkar Tudományos Kutatóműhely által szervezett Társadalom és Honvédelem konferenciára is meghívást kaptunk. A kétnapos esemény, mely a Stefánia Palotában került megrendezésre, olyan témákkal foglalkozott, mint a Magyar Honvédség társadalmi kapcsolatai, a honvédelmi toborzási koncepció jövőbeli lehetőségei és a magyarországi határrendészeti feladatok pszichológiai kihívásai.

Netmarketing és a Honvédelem

Az előadók többsége a Magyar Honvédségtől érkezett, azonban a civil szférából is voltak meghívott vendégek. A Netmarketinget Balázs képviselte, aki a közösségi média és az adatelemzés fontosságáról tartott előadást, az üzleti élet példáján keresztül. A húsz perces prezentáció fő célja az üzleti lehetőségek bemutatása volt a közösségi médiában, egy olyan közönség számára, mely a Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn és Twitter adta lehetőségekkel leginkább a fogyasztói és végfelhasználói oldalról ismeri.

…és utána Balázs mesélt

Az előadás során a hallgatóság tanulmányozhatta, hogy milyen alapismereteket tud egy vállalat profitorientált versenyhelyzetben felhasználni online marketing terén. Szó volt a fizetett megjelenések adta előnyökről egyén és a vállalkozások közötti piacon –és Balázs ezen az összekötő kapcson keresztül máris elemében volt, megtalálta a közös pontot a Netmarketinggel és a konferenciával. Aki már látta őt előadni, pontosan tudja, hogy milyen is, amikor beszél: néha komoly, és távolságtartó –ilyenkor számokat, trendeket és modelleket mutat be. Majd hirtelen teljesen közvetlen lesz, és elkezd mesélni régi történeteket ügyfelekről, mintha csak a barátainak adná elő, ezzel oldva a hangulatot. Most is hasonló mederben ment az előadás. Elmesélte, mi is az online márkaépítés, és hogyan profitálhat belőle egy vállalat, majd bemutatta a Snecit, a Netmarketing saját és egyetlen horgászboltját, amiről nem hiszem, hogy lenne volt ügyfél, aki ne hallott volna lelkes sztorikat. Ezek után megint komolyabb adatokról volt szó: weboldalba ültetett kódok (analytics, remarketing, konverzió) használata, adatelemzés, piaci fejlődés, és persze az elengedhetetlen személyes tapasztalatok. Mert tapasztalatból szerencsére mindig akad valami odaillő: nosztalgia egy-egy trükkösebb kampánytól, régi kihívások felelevenítése, és jövőbeli tervek körvonalai is feltűnnek ilyenkor.

Végül visszatértünk a jelenbe, és a megtérülési mutatókkal záródott a prezentáció. Volt egy kis idő megemészteni a hallottakat. A szünetben többen is kérdésekkel kerestek minket, majd a konferencia folytatódott a saját medrében, és megint a Honvédelemnél volt a szó. Elmondhatom, hogy tanulságos napot töltöttünk el a Stefánia Palotában. Egy olyan világba nyertünk betekintést, mely más alapokon nyugszik, mint a miénk: a hivatás életre-halálra szól annak, aki leteszi rá az esküt. Érdekes volt látni, hogyan hat erre a zárt rendre a kulturális és globális változás, az új trendek megjelenése, melyet a XXI. század hozott magával. Köszönjük a meghívást, és azt, hogy ott lehettünk.

Panyi KrisztinaPanyi Krisztina, Tartalommarketing menedzser


További blogbejegyzései

Krisztina fő feladatai közé a tartalomgyártás és a kreatív folyamatok menedzselése tartozik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Google AdWords hirdetések: Keresési hálózat vs Display hálózat

Amikor azon törjük a fejünket, hogy a Google AdWords melyik hálózatát használjuk céljaink megvalósítása érdekében, az egyik legfontosabb kérdés az, hogy a megtérüléssel kapcsolatos elvárásainkat milyen időtávba soroljuk. Azaz relatíve gyorsan szeretnénk pénzt látni a hirdetéseinkből vagy a viszonylag lassabb, de várhatóan nagyobb megtérülést választjuk?

Mennyibe kerül a Google AdWords kampány?

Sokan felteszik maguknak ezt a kérdést és jó páran tőlem is megkérdezik. A válasz sosem egyszerű és sokféleképpen közelíthető meg. Véleményem szerint a végeredmény a fontos, az, hogy az szorzás-osztás után pozitív legyen a hozomány, magyarul érje meg.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem