Blog » Panyi Krisztina blogja » Personal Hungary

Personal Hungary: A két napos konferencia, ami nekünk háromig tartott

Szerző: | 2017. dec. 8 | Egyéb, OMG

2017 Novemberében hárman is ellátogattunk a Personal Hungary konferenciára: Balázs, mint előadó, Ági, mint a Personal Hungary Facebook kampányának felelőse, és Kriszti, mint megfigyelő, szemlélődő, cikkíró. Feladatomhoz hűen engedjétek meg, hogy elmeséljem, milyen is volt a kiállítás, szerintem.

Az úgy volt, hogy…

Kaptam egy hírt, mi szerint megyünk a Personal Hungary-ra a Netmarketing nevében, ha van kedvem, én is erősítsem a csapatot. Természetesen mentem, a kíváncsiság nagy úr. November 15-én és 16-án tartották meg a Millenáris Parkban, ami azt jelentette, hogy mi már 14-én délután megérkeztünk: standot pakoltunk, Netmarketing matricákat ragasztottunk és asztalt dekoráltunk. Nem fogom elfelejteni a döbbenetet, mikor kiderült, hogy a www.netmarketing.hu –t betűnként kell felragasztani az állványunkra. Ezt csak az szárnyalta túl, mikor azt is megtudtam, hogy engem ér a megtisztelő feladat, hogy megcsináljam. Emlékszem, nem sokkal előtte Kálmánt ugrattuk, hogy igazán nem kellett volna vízmértéket is küldetnie a srácokkal… azonban a helyzetet tekintve már távolról sem tűnt olyan feleslegesnek az elővigyázatossága.

Első nap- ismerkedés élőben!

15-én már kora reggel kint voltunk teljes felszereléssel: 100 GB mobilnettel, mikrofonnal, laptoppal és egy csomó PR anyaggal. Kellett is mind, mivel úgy döntöttünk, kicsit mi is kísérletezünk a Facebookunkkal, és belejelentkezünk élőben is a konferenciáról. Kíváncsian vártuk az eredményeket, főleg az irodában maradt kollégák figyelték a 14:00 órát, amikorra is bejelentettük a Live Streamet. Először csináltunk interjút, izgultunk, talán látszik is, de a mi ügyünk volt, és élveztük. A nap főleg a brandépítés jegyében telt, sok érdeklődő látogatott el standunkhoz. HR konferencia révén főleg az employer brandingről kérdezősködtek, de akadtak olyanok is, akik a fő profilunkra, az online marketing megoldásokra voltak kíváncsiak.

Második nap – bemutatkozás

A konferencia második napja volt számunkra izgalmasabb, hiszen Balázs is aznap adott elő. Témája a munkáltatói márkaépítés volt, arról mesélt szakembereknek, hogyan is lehet egy álláshirdetést és egy munkakört vonzóbbá tenni az egyének számára. Az érintett témák között volt a megfelelő fogalmazás egy-egy álláshirdetésnél, a személyes motiváció keresése a jelöltekben, illetve a kapcsolatok fontossága és szerepe munkahelyi légkörben. Azonban Balázs nem csak azért izgulhatott, hogy egy számunkra is friss témából adott elő, hanem azért is, mert most először előadását élőben lehetett nézni a Facebook oldalunkon is. Tétje volt minden sztorizásnak, mert bizony megmaradt az utókor számára, ha akarta, ha nem.

Összességében elmondhatom, hogy sikeres, de nagyon munkás két napot hagytunk magunk mögött. Új dolgokat próbáltunk ki a Netmarketing saját marketingtevékenységében, videót vágtunk, Live Streamet próbálgattunk, postoltunk, és ami a legfontosabb, újraindítottuk a blogunkat is: tartalmas hét áll mögöttünk.

Panyi KrisztinaPanyi Krisztina, Tartalommarketing menedzser


További blogbejegyzései

Krisztina fő feladatai közé a tartalomgyártás és a kreatív folyamatok menedzselése tartozik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Google AdWords hirdetések: Keresési hálózat vs Display hálózat

Amikor azon törjük a fejünket, hogy a Google AdWords melyik hálózatát használjuk céljaink megvalósítása érdekében, az egyik legfontosabb kérdés az, hogy a megtérüléssel kapcsolatos elvárásainkat milyen időtávba soroljuk. Azaz relatíve gyorsan szeretnénk pénzt látni a hirdetéseinkből vagy a viszonylag lassabb, de várhatóan nagyobb megtérülést választjuk?

Mennyibe kerül a Google AdWords kampány?

Sokan felteszik maguknak ezt a kérdést és jó páran tőlem is megkérdezik. A válasz sosem egyszerű és sokféleképpen közelíthető meg. Véleményem szerint a végeredmény a fontos, az, hogy az szorzás-osztás után pozitív legyen a hozomány, magyarul érje meg.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem