Blog » Buzás Zsolt blogja » Az optimalizálási és licitfolyamat változása – piros pont a Facebooknak

Az optimalizálási és licitfolyamat változása – piros pont a Facebooknak

Szerző: | 2015. dec. 15 | Facebook

Az utóbbi hetekben a Facebook kampányok felvitelénél szembetűnőbb módon választhatjuk ki az optimalizálási és licitlehetőségeket. A Facebook figyelmeztet, hogy megváltozott az optimalizálási és a licitfolyamat. Azt mondják, nagyobb átláthatóságot és kézben tarthatóságot nyújtanak ezentúl. Most már meg lehet adni, hogyan szeretnénk beállítani a hirdetés teljesítésének optimalizálását, és úgy állíthatjuk be a licitösszeget, hogy ezt megfelelő módon kiszolgálja. Külön be tudjuk állítani, hogy a hirdetéseknél a megjelenések vagy a műveletek alapján szeretnénk-e fizetni.

Ugyan eddig is ki lehetett találni, mikor és milyen tevékenység után fizetünk, most egyértelműen ki tudjuk választani a legmegfelelőbb optimalizálási lehetőséget és licitfolyamatot.

Miből választhatunk?

Alapértelmezett lehetőségként a konverzióra való optimalizálást ajánlja fel a rendszer. Ebben az esetben nemcsak a konverziókért, hanem a megjelenésekért is fizetni kell.

A megjelenésekre történő optimalizálás során a rendszer a lehető legtöbb alkalommal jeleníti meg a hirdetést. Ez egy viszonylag gyors, pörgős kampányt tesz lehetőség, azonban gyorsan elviszi a rá szánt pénzt. Alkalmi megoldásnak javasoljuk olyan esetekre, amikor a hirdetett termék mindössze néhány óráig aktuális (pl. fekete péntek akciók, párhuzamosan futó rádiós agy televíziós műsor webes támogatása, stb.).

A hivatkozáskattintás esetén a legköltséghatékonyabban igyekszik a rendszer a legtöbb kattintást generálni az adott weboldalra. Kellemes megoldás, jól alkalmazható szinte minden esetben. Főleg, ha emellé beállítjuk a következő legördülő menüből az összeget, amelyet rászánunk egy kattintásra.

Itt célszerű a javasolt licit fölé beállítani az egy eredményre szánt összeget a sikeresség érdekében.

A napi egyedi elérés naponta egyszeri elérést tesz lehetővé. Arra még nem jöttünk rá, hogy ezt mikor célszerű alkalmazni.

Ezzel a módosítással végre mindenki könnyedén és azonnal eldöntheti, milyen feltételekkel szeretne hirdetni. Ráadásul a „Mikor történik a díj felszámítása?” egyértelműen megmutatja, mikor kell fizetni a hirdetéseknél. Mi szimpatikusnak értékeljük ezt a módosítást.

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban

Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?

Facebook nyereményjáték elvek és változások

2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem