BlogCikkeinkből


Szerző: Laczkó Balázs

Az optimalizálási és licitfolyamat változása – piros pont a Facebooknak

Az utóbbi hetekben a Facebook kampányok felvitelénél szembetűnőbb módon választhatjuk ki az optimalizálási és licitlehetőségeket.

A Facebook figyelmeztet, hogy megváltozott az optimalizálási és a licitfolyamat. Azt mondják, nagyobb átláthatóságot és kézben tarthatóságot nyújtanak ezentúl. Most már meg lehet adni, hogyan szeretnénk beállítani a hirdetés teljesítésének optimalizálását, és úgy állíthatjuk be a licitösszeget, hogy ezt megfelelő módon kiszolgálja. Külön be tudjuk állítani, hogy a hirdetéseknél a megjelenések vagy a műveletek alapján szeretnénk-e fizetni.

 

Ugyan eddig is ki lehetett találni, mikor és milyen tevékenység után fizetünk, most egyértelműen ki tudjuk választani a legmegfelelőbb optimalizálási lehetőséget és licitfolyamatot.

Miből választhatunk?

 

Alapértelmezett lehetőségként a konverzióra való optimalizálást ajánlja fel a rendszer. Ebben az esetben nemcsak a konverziókért, hanem a megjelenésekért is fizetni kell.

A megjelenésekre történő optimalizálás során a rendszer a lehető legtöbb alkalommal jeleníti meg a hirdetést. Ez egy viszonylag gyors, pörgős kampányt tesz lehetőség, azonban gyorsan elviszi a rá szánt pénzt. Alkalmi megoldásnak javasoljuk olyan esetekre, amikor a hirdetett termék mindössze néhány óráig aktuális (pl. fekete péntek akciók, párhuzamosan futó rádiós agy televíziós műsor webes támogatása, stb.).

A hivatkozáskattintás esetén a legköltséghatékonyabban igyekszik a rendszer a legtöbb kattintást generálni az adott weboldalra. Kellemes megoldás, jól alkalmazható szinte minden esetben. Főleg, ha emellé beállítjuk a következő legördülő menüből az összeget, amelyet rászánunk egy kattintásra.

 

Itt célszerű a javasolt licit fölé beállítani az egy eredményre szánt összeget a sikeresség érdekében.

A napi egyedi elérés naponta egyszeri elérést tesz lehetővé. Arra még nem jöttünk rá, hogy ezt mikor célszerű alkalmazni.

Ezzel a módosítással végre mindenki könnyedén és azonnal eldöntheti, milyen feltételekkel szeretne hirdetni. Ráadásul a „Mikor történik a díj felszámítása?” egyértelműen megmutatja, mikor kell fizetni a hirdetéseknél. Mi szimpatikusnak értékeljük ezt a módosítást.

 

Laczkó Balázs

Akik minket választottakÜgyfeleink

Akiket mi választottunkPartnereink