Oktatás » Tudástár » “M” betűs online marketing fogalmak

“M” betűs fogalmak

“M” betűs fogalmak

Megnyitási arány

Az e-mail marketingben használjuk annak az arányszámnak a megjelenítésére, amely megmutatja, hogy mennyien nyitottak meg egy konkrét levelet. A megnyitás nem a levél konkrét elolvasását jelenti, hanem azt, mennyi embernek jelent meg a levelezőrendszerében.

Meta tag

Olyan elemek, amelyeket a felhasználók nem látnak, azonban a keresőrobotoknak információval szolgálnak. A honlap fejlécében helyezik el őket. Velük megmondhatjuk a robotoknak, mit láthatnak és mit nem, meddig mehetnek az oldalon keresztül.

Mikroformátum

Olyan elemek, amelyeket a weblapokon bizonyos információk leírására használnak. Egyaránt értelmezhetők a keresőrobotok és a felhasználók számára is. Azért jött létre, hogy a pár soros keresési eredményt értékes tartalommal egészítse ki.

Minőségi mutató

1-tő 10-ig terjedő pontszám az AdWordsben. A jobb minőségű hirdetésekkel alacsonyabb árak és jobb hirdetéspozíciók érhetők el. Összetevői: várható átkattintási arány, a hirdetés relevanciája és a céloldallal kapcsolatos élmény.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem