“D” betűs fogalmak
“D” betűs fogalmak
Deep link
Mélylink, ami nem az adott weboldal főoldalára, hanem a releváns tartalomra mutat. Tehát a főoldal kihagyása után azonnal az általunk keresett információkat tartalmazó aloldalra jutunk.
Description meta tag
255 karakternyi rövid leírás, amely a keresőrobotokat segíti. A rövid leírás mindig az adott oldal tartalmára utal. A weboldal fejlécében helyezhető el, a felhasználó számára nem látható szöveges leírás.
Disavow links tool
Linkvisszautasító eszköz, amely segít abban, hogy a Google keresőalgoritmusa ne vegyen figyelembe bizonyos, az oldalra mutató linkeket, amelyek rontják saját weboldalunk rangsorolását. A gyenge minőségű hivatkozásokat jobb megtagadni, visszautasítani, minthogy a weboldalunk visszaessen a keresési listában.
Display Hálózat
A Google hirdetési hálózatának egyik alappillérje. Nem csak szöveges hirdetéseket jeleníthetünk meg, hanem képes és videós formátumú hirdetéseket is.
DM (Direct Mail)
Olyan reklámüzenet, amelyet levélben vagy e-mailen küldünk ki és közvetlenül a fogyasztónak szólnak.
Direkt marketing- Közvetlen ügyfélszerzés
Amikor egy bizonyos célcsoport tagjainak név szerinti ajánlást
küldünk.
Domain (név)
Olyan egyedi azonosító, amelynek segítségével a keresők könnyedén megtalálják oldalunkat. A tartománynevet jól kell megválasztani: lényegre törő, a tevékenységünket leíró névre van szükség. A jól kitalált tartománynév már önmagában garancia arra, hogy a felhasználók megtalálnak.