Oktatás » Tudástár » “D” betűs online marketing fogalmak

“D” betűs fogalmak

“D” betűs fogalmak

Deep link

Mélylink, ami nem az adott weboldal főoldalára, hanem a releváns tartalomra mutat. Tehát a főoldal kihagyása után azonnal az általunk keresett információkat tartalmazó aloldalra jutunk.

Description meta tag

255 karakternyi rövid leírás, amely a keresőrobotokat segíti. A rövid leírás mindig az adott oldal tartalmára utal. A weboldal fejlécében helyezhető el, a felhasználó számára nem látható szöveges leírás.

Disavow links tool

Linkvisszautasító eszköz, amely segít abban, hogy a Google keresőalgoritmusa ne vegyen figyelembe bizonyos, az oldalra mutató linkeket, amelyek rontják saját weboldalunk rangsorolását. A gyenge minőségű hivatkozásokat jobb megtagadni, visszautasítani, minthogy a weboldalunk visszaessen a keresési listában.

Display Hálózat

A Google hirdetési hálózatának egyik alappillérje. Nem csak szöveges hirdetéseket jeleníthetünk meg, hanem képes és videós formátumú hirdetéseket is.

DM (Direct Mail)

Olyan reklámüzenet, amelyet levélben vagy e-mailen küldünk ki és közvetlenül a fogyasztónak szólnak.

Direkt marketing- Közvetlen ügyfélszerzés

Amikor egy bizonyos célcsoport tagjainak név szerinti ajánlást
küldünk.

Domain (név)

Olyan egyedi azonosító, amelynek segítségével a keresők könnyedén megtalálják oldalunkat. A tartománynevet jól kell megválasztani: lényegre törő, a tevékenységünket leíró névre van szükség. A jól kitalált tartománynév már önmagában garancia arra, hogy a felhasználók megtalálnak.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem