Blog » Laczkó Balázs blogja » Néhányan búcsúzhatnak a YouTube-tól
Néhányan búcsúzhatnak a YouTube-tól

Néhány, 2013 előtt gyártott eszközzel (pl. Panasonic és a Sony televízió, valamint az ennél régebbi Apple-termékek, iPhone-ok, iPadek, iPod touch lejátszók és Apple TV-k) soha többé nem lehet fogni a YouTube-ot! Ennek oka, hogy a Google néhány héttel ezelőtt bevezette új frissítését, a DATA API-t. Ez a szolgáltatás lehetővé teszi, hogy még több szolgáltatást készítsenek a videómegosztóhoz. A sokak számára örömteli hír mellékhatása azonban, hogy néhányan egyik napról a másikra kénytelenek voltak elbúcsúzni a legnépszerűbb videómegosztótól. Ez azért van, mert a frissített app működéséhez olyan operációsrendszer-verzió szükséges, amely nem kompatibilis a korábban felsorolt eszközökkel, így a készülékeken nem lehet megteremteni a YouTube app frissítéséhez szükséges környezetet.
A 10 éve indított szolgáltatás jubileumára statisztika készült arról, mit nézünk mi magyarok a „zenecsatornán”. Íme a lista, amire nem feltétlenül lehetünk büszkék:
- MAJKA CURTIS BLR – BELEHALOK (OFFICIAL)
- Pitbull – Rain Over Me ft. Marc Anthony
- PSY – GANGNAM STYLE
- FLUOR – MIZU – OFFICIAL MUSIC VIDEO
- Shakira – Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA World Cup™ Song)
- LMFAO – Party Rock Anthem ft. Lauren Bennett, GoonRock
- Jolly & Kis Grofó – No roxa áj (official video HD)
- Don Omar – Danza Kuduro ft. Lucenzo Video Oficial Con Letra
- Jennifer Lopez – On The Floor ft. Pitbull
- Alma együttes: Ma van a szülinapom!
Azonban ne felejtsük el, hogy a YouTube azért egy igazi kincsesláda: valódi érték is van benne jócskán. Csak meg kell keresni.
Ha pedig figyelembe vesszük, hogy világszerte havonta egymilliárd ember néz videókat rajta, percenként 300 órányi videót töltenek fel rá, és több mint 70 országban hangolták az adott ország felhasználóira, és több mint 70 nyelven érhető el a YouTube felülete – akkor rájövünk, hogy mekkora lehetőségeket rejt.
[social_warfare]
Laczkó Balázs, minősített Google AdWords szakértő
+36 70/387 3167 // laczko.balazs@netmarketing.hu
További blogbejegyzései
Balázs az általános cégvezetés mellett Google AdWords szakértő. Fő feladata a szakmai munka koordinálása és felügyelete, a szakmai publikációk és tanulmányok elkészítése. »
Kapcsolódó blogbejegyzéseink
Mitől lesz „trendi” egy YouTube csatorna?
Az igazat megvallva, a sikeres YouTube csatornákra nincs egy bevált recept, mely minden helyzetben alkalmazható lenne. Létezik pár kulcsfontosságú tényező, mely a legtöbb trendi csatorna történetében megtalálható, így mai cikkünkben ezekből szemezgetünk. Habár a YouTube csatornák sikertörténetei eltérhetnek egymástól, közös vonásaikat igyekeztünk összefoglalni Nektek.
Szponzoráljak vagy márkázzak- az influencer tartalmak lehetőségei
Szponzoráció? Márkázott tartalom? Aki fogalakozott már valaha influencerekkel, például YouTube videósokkal, biztosan hallotta a két kifejezés valamelyikét. Aki pedig nem, az se aggódjon, mai cikkünkben elmeséljük, mit is takarnak ezek.
YouTube-on innen és túl: Influencerek Magyarországon
Influencerek, véleményvezérek, internetes hírességek: a jövő sztárjaival töltődnek fel a közösségi médiacsatornák. De mindez hogyan csapódik le az üzleti életben, kik profitálhatnak belőle?