Blog » Laczkó Balázs blogja » Négy opció, amit alkalmaznod kell 2016-ban

Négy opció, amit alkalmaznod kell 2016-ban

Szerző: | 2016. máj. 9 | AdWords

A Google számos újítást vezetett be 2015-ben, ami azt jelenti, hogy új lehetőségek nyíltak hirdetéseink felturbózására. Minden egyes opciónak vagy frissítésnek köszönhetően többféleképpen is javíthatunk hirdetési fiókjaink eredményein.

Hívás alapú kampányok

2015 februárjában a Google kibocsátotta hívás alapú kampányait, mivel egyre több ember használja internetezésre mobilját. Így akik ezen a módon keresnek, csak egy kattintásnyira vannak attól, hogy felhívhassák a hirdetőt. Ez az opció elsősorban azoknak jó, akik számára a telefonhívás jelenti a valódi konverziót. Ilyenek lehetnek a fogászatok vagy az autószereléssel foglalkozó cégek, akiknek fontos a mihamarabbi időpont egyeztetés.

A hívás alapú hirdetések főcíme felcserélődik egy hívás gombbal megkönnyítve a keresők dolgát. Ezek a hirdetések csak mobilkészülékeken vagy telefonálásra alkalmas eszközökön jelennek meg, így könnyen eldönthető, mennyit ér meg nekünk egy hívás.

Videó kampány újítások (TrueView)

A következő nagy újítás a videó hirdetéseket érte a TrueView kártyákkal és a TrueView a vásárláshoz opciókkal.

A TrueView Kártya segítségével több információt oszthatunk meg vállalkozásunkról és átirányíthatjuk potenciális vásárlóinkat weboldalunkra is. A kártyák segítségével kapcsolódó videókat és lejátszási listákat is kiemelhetünk. A hirdetések már megjelennek mobilokon és okos TV-ken is, így a hirdetők minden készüléken elérhetik lehetséges ügyfeleiket.

A TrueView a vásárláshoz segítségével különböző termékeket hirdethetünk azok pontos adataival és képeivel a videón belül.

Hirdetésbővítmények

A hirdetésbővítmények nagyon fontos szerepet játszanak az AdWords rendszerében. Kettős szerepet töltenek be, egy elérendő cél mellett. Amennyiben hirdetésbővítményt használunk, úgy ezt az AdWords rendszere egy magasabb minőségi mutatóval hálálja meg, illetve a potenciális ügyfelek számára is sokkal nagyobb mennyiségű információt tudunk átadni, ezáltal megnövelve annak valószínűségét, hogy pozitív döntést hoz. A hirdetésbővítmények használatát nagyban befolyásolja vállalkozásunk milyensége, így különös jelentőséggel bírhat a hely vagy a hívásbővítmény.

GMail hirdetések

A GMail hirdetések a display hálózat részét képezik. A hirdetések csak egy képet tartalmazhatnak, de ezen az egy képen több termék képe is szerepelhet. Ha valamiért nem tudjuk elkészíteni saját képeinket, html5-ös bannerekkel is hirdethetünk. Ezek a hirdetések ugyanazt a célzási módszert használják, mint a display hálózaton lévők, tehát kulcsszavakra, a közönség demográfiai adataira és témákra hirdethetünk.

Laczkó BalázsLaczkó Balázs, minősített Google AdWords szakértő

+36 70/387 3167  //  laczko.balazs@netmarketing.hu
További blogbejegyzései

Balázs az általános cégvezetés mellett Google AdWords szakértő. Fő feladata a szakmai munka koordinálása és felügyelete, a szakmai publikációk és tanulmányok elkészítése. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Google AdWords hirdetések: Keresési hálózat vs Display hálózat

Amikor azon törjük a fejünket, hogy a Google AdWords melyik hálózatát használjuk céljaink megvalósítása érdekében, az egyik legfontosabb kérdés az, hogy a megtérüléssel kapcsolatos elvárásainkat milyen időtávba soroljuk. Azaz relatíve gyorsan szeretnénk pénzt látni a hirdetéseinkből vagy a viszonylag lassabb, de várhatóan nagyobb megtérülést választjuk?

Mitől lesz „trendi” egy YouTube csatorna?

Az igazat megvallva, a sikeres YouTube csatornákra nincs egy bevált recept, mely minden helyzetben alkalmazható lenne. Létezik pár kulcsfontosságú tényező, mely a legtöbb trendi csatorna történetében megtalálható, így mai cikkünkben ezekből szemezgetünk. Habár a YouTube csatornák sikertörténetei eltérhetnek egymástól, közös vonásaikat igyekeztünk összefoglalni Nektek.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem