Már a kérdésfelvetés sem szokványos. Hogyhogy mikor posztoljunk? Mindig! Most jön a nem szokványos válasz: előbb mérjük fel ügyfeleink/lájkolóink/rajongóink szokásait. Minden oldalnak van ugyanis egy elemző felülete, amelyen a rengeteg statisztika és kimutatás között ott lapul a falhasználók aktivitására vonatkozó grafikon is. Ez a lehetőség az oldalunk borítóképének jobb alsó sarkában található három pontra (…) kattintva érhető el az “Elemzések megtekintése” menüpontra kattintva, azon belül pedig a “Bejegyzések” fülön.
Minden Facebook-oldalhoz tartozik egy ilyen ábra, amelyből remekül kiderülnek a hét minden napjára lebontva látogatóink szokásai. Érdemes pár percet szánni arra, hogy kiderítsük, mikor, mely napszakban nézelődnek a legtöbben oldalunkon. Ilyenkor van a legnagyobb esély arra, hogy a posztok célba találnak. Ha oldalunkat hajnali 3 óra körül nem látogatják, akkor ne időzítsünk bejegyzést erre az intervallumra, hanem tegyük inkább délután 6 és 8 óra közé. Apró megfigyelés, de hatásos a látogatásnövelés szempontjából. Minél jobban ismerjük partnereinket, annál könnyebben tartjuk fenn az érdeklődést magunk iránt.
A lényeg: mindig szakítsunk időt a posztolásra. Tervezzük meg előre, mely napokon mit teszünk közzé. Ezt tehetjük a hagyományos, papír-toll módszerrel, de rendelkezésünkre áll a PostPlanner, a Sprout Social vagy a HootSuite. Kialakíthatunk szokásokat, amelyek rendszert visznek a posztjainkba. Ilyen lehet például, ha a hét bizonyos napján kizárólag cégünk múltjának emlékeit mutatjuk be (pl. régi fotók), vagy kvázi kiteszünk egy, az iroda ablakából készített fotót „Így indul a reggel nálunk” címmel. Ezzel közelebb hozzuk ügyfeleinket, emberközelibbé válik vállalkozásunk.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur
felügyelni a kiszervezett AdWords kampány alakulását, a munkát végző ügynökséget.
segítség nélkül, működő kampányt létrehozni
kampánybeállításokat módosítani
megfelelő beállításokkal az ideális célközönséget megcélozni
kulcsszó egyezések és kizárások alkalmazása
a különböző hirdetéstípusokban önállóan kampányokat létrehozni
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit.
Sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit.
Sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem.
Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »
Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?
2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.
Milyen a jó Facebook poszt? Ezt nem csak a hirdetők szeretnék tudni, a mezei felhasználók, de még a „like-vadászok” is sokat kutakodnak a témában.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.Elfogadom