Blog » Buzás Zsolt blogja » Facebook Messenger – Újdonságok

Facebook Messenger – Újdonságok

Szerző: | 2016. máj. 13 | Facebook

A közösségi oldal üzenetküldő applikációja átlépte a 900 milliós felhasználó számot, tehát várható volt, hogy ezen a területen is érkeznek majd újítások.

A legújabb pletykák szerint nemsokára akár Facebook messengerben is hirdethetünk. A Techcrunch jelentése szerint egy kiszivárgott dokumentum ad okot a pletykákra, miszerint 2016 második felében érkeznek a hirdetések messengerre. Ez egy jelentős változás lehet nem csak a Facebooknak, de a hirdetőknek is, akik a megfelelő közönséget próbálják elérni. A Facebook még nem erősítette meg, de nem is cáfolta a hírt, de biztosították a felhasználókat, hogy nem fogják megzavarni őket hirdetésekkel, miközben ismerőseikkel chatelnek.

Azonban érkezett néhány újdonság, amely már biztosnak tűnik, mivel a közösségi oldaltól jött a bejelentés.

Az oldalunk rövid webcímét például kukaccal ellátva is tudjuk már használni, tehát ha az oldalunk címe facebook.com/netmarketing.hu már használhatjuk így is: @netmarketing.hu. Valószínűleg az oldalak mobilos felépítése némileg változni fog, és az új @-al ellátott név is megjelenik majd.

Érkezik egy messenger kód, ami tulajdonképpen egy QR kód a snapchet által használt mintára. Már nálunk is elérhető ez a funkció:

A kódunkat le is tölthetjük akár azért, hogy később rátegyük szórólapjainkra, és így egyszerűbbé tegyük leendő vásárlóink, ügyfeleink számára a kapcsolatfelvételt.

De bekerült egy üdvözlő üzenet funkció is, ahol megírhatjuk üdvözlő üzenetünk, amiben minden fontos információt közölhetünk azokkal, akik messenger oldalunkra tévednek.

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban

Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?

Facebook nyereményjáték elvek és változások

2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem