Blog » Buzás Zsolt blogja » LinkedIn – az üzlet már a neten van (1. rész)

LinkedIn – az üzlet már a neten van (1. rész)

Szerző: | 2015. aug. 11 | LinkedIn

Létezik egy olyan közösségi oldal, amely mentes a cuki kisállatoktól, az érzelmes idézetektől, a kényszerposztoktól. Akkor mi van rajta? Mindenekelőtt értékes, hasznos, üzleti információk, „válogatott társaság”, akik nem magánéletük huncutságait engedik szabadjára, hanem ötleteiket, szakmaiságukat állítják mások szolgálatába. Ez a LinkedIn.

A világ egyik legnagyobb, több mint 330 millió regisztrált taggal rendelkező online üzleti közösségi oldala 2003 májusában indult világhódító útjára. A többi közösségi oldalhoz hasonlóan működik: profilt készíthetünk, ismerősöket jelölhetünk, posztolhatunk, megoszthatunk. Amiben mégis különbözik a populáris oldalaktól, hogy itt elsősorban a szakmaiságról szól minden. Ugyanis az oldal az utóbbi években amolyan sajátos „online fejvadász-területté” alakult. A regisztráció ugyan mindenki számára ingyenes, de bizonyos, fejvadászok számára használható lehetőségek csak prémium felhasználóként érhetők el.

Magyarországon 2014. augusztus 20-án regisztrált a portálra a félmilliomodik felhasználó (legalábbis a LinkedIn ekkor közölte ezt az adatot). Ez a szám folyamatosan növekszik, egyre több munkáltató és munkavállaló regisztrál az egyelőre magyarul még nem navigálható oldalra (ezt a tényt akár egyfajta szűrőnek is tekinthetjük a nyelvtudás szempontjából).

A LinkedIn nem csak munkavállalói oldalról hatékony eszköz. Lehetőség van online regiszterként történő felhasználására is: menedzselhetjük kapcsolati hálónkat, használhatjuk saját brand-építésre, szem előtt lehetünk véleményünkkel, állásfoglalásunkkal, könnyedén találhatunk üzleti partnereket.

Ezen az oldalon érdemes odafigyelni a minőségre. Nem a kapcsolatok mennyisége, hanem a minősége számít. A kapcsolati háló sok mindent elárul, ezért célszerű alaposan szelektálni, kit igazolunk vissza, kit jelölünk meg.

Ezekből is látszik, hogy itt valóban az érték a mérték, tehát nem kell attól tartanunk, hogy cukiságtól tocsogó bejegyzésekbe és profilokba botlunk.

Későbbi blogbejegyzésemből megtudhatja, hogy

bullet_colored_4 Hogyan lehet hirdetni?

bullet_colored_4 Kiket lehet megcélozni?

bullet_colored_4 Mennyi az annyi, azaz mennyiért tudunk hirdetni?

bullet_colored_4 Hogyan kell posztolni?

bullet_colored_4 Mit kell posztolni?

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Milyen munkaerőt érhetünk el Facebook-on?

Blog » Buzás Zsolt blogja » Milyen munkaerőt érhetünk el Facebookon?   Előző cikkemben arról írtam Nektek, hogy milyen módszerek vannak álláshirdetések készítésére Facebook-on. (itt találod: 3+1 módszer a sikeres álláshirdetésekhez). Most megmutatom...

3+1 módszer a sikeres álláshirdetésekhez Facebook-on

Blog » Buzás Zsolt blogja » 3+1 módszer a sikeres álláshirdetésekhez Facebook-on   Utóbbi időben egyre több megkeresést kapunk különböző cégektől azzal, hogy szeretnének megfelelő munkaerőt felvenni. Ezért kifaggattam jelenlegi ügyfeleinket, és...

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem