Blog » Buzás Zsolt blogja » Használjuk profin a Facebook remarketinget! – 4. rész

Használjuk profin a Facebook remarketinget! – 4. rész

Szerző: | 2016. nov. 4 | Facebook

E heti cikkünkből kiderül, hogyan tudjuk visszacsábítani azokat, akik megnézték leadgeneráló hirdetésünket, de nem töltötték ki, vagy hirdetéseket megjeleníteni azoknak is, akik kitöltötték.

Először kezdjük egy kis gyorstalpalóval. Mik azok a leadgeneráló hirdetések? A hirdetéskezelőben létrehozhatunk egy olyan kampánytípust, amellyel feliratkozókat gyűjthetünk. Eddig semmi különös nincs benne, ezt bármelyik kampánytípusban megtehetjük. Itt viszont nincs szükség arra, hogy külön landing page-t hozzunk létre a weboldalunkon. Elegendő, ha hirdetéseinkhez létrehozunk egy űrlapot, így megspórolhatjuk azt az időt és energiát, amit a landing oldal létrehozásával töltenénk.

Ezzel viszont ugyanabba a hibába ütközünk, mint régen a Canvas hirdetésekkel kapcsolatban: ha nem jutnak el a felhasználok a weboldalunkra, hogy tudjuk őket újra megszólítani? Nos, a nemrég bevezetett újítás már a leadgeneráló hirdetéseket is érintette, így már itt is egyszerűen és könnyedén létrehozhatjuk saját remarketing közönségeinket éppen úgy, ahogy a Canvas típusú hirdetéseknél.

De hogyan készítsünk ilyen remarketing közönséget?

Aki követte az elmúlt 3 hét történéseit a blogunkon, már minden bizonnyal kívülről fújja az első lépést.

A hirdetéskezelő Célközönségek oldalán kezdünk ezúttal is, a Célközönség létrehozása menüpontban.

Miután kiválasztottuk az Egyéni célközönséget a legördülő menüből, válasszuk az Aktivitás a Facebookon opciót.

Ezt követően pedig az Érdeklődőkeresési hirdetést.

Ha ezekkel a lépésekkel megvagyunk, ez az ablak fogad minket:

Ez az az ablak, ahol beállíthatjuk, kik szerepeljenek célközönségünkben. Itt a szerint választhatjuk ki célközönségünket, hogy azok melyik hirdetésünket tekintették meg korábban.

De akár az alapján is választhatunk, milyen műveletet végeztek az űrlap megnyitása után. Kinek szóljanak később a hirdetéseink? Mindenkinek, aki megnyitotta? Esetleg azoknak, akik megnyitották, de nem küldték el a kért adatokat? Azokat is megszólíthatjuk, akik nemcsak megnyitották, de el is küldték a kért adatokat.

Ezek után pedig nincs is más dolgunk, mint elnevezni a közönségünket, ha szükségét érezzük, megadni hozzá egy leírást, és már használatba is vehetjük új célközönségünket.

Következő cikkemben arról írok majd, hogyan is tudjuk kihasználni a jelenlegi adatbázisunkat a Facebook hirdetésekre vonatkozóan.

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban

Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?

Facebook nyereményjáték elvek és változások

2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem