Blog » Buzás Zsolt blogja » Használjuk profin a Facebook remarketinget! – 4. rész

Használjuk profin a Facebook remarketinget! – 4. rész

Szerző: | 2016. nov. 4 | Facebook

E heti cikkünkből kiderül, hogyan tudjuk visszacsábítani azokat, akik megnézték leadgeneráló hirdetésünket, de nem töltötték ki, vagy hirdetéseket megjeleníteni azoknak is, akik kitöltötték.

Először kezdjük egy kis gyorstalpalóval. Mik azok a leadgeneráló hirdetések? A hirdetéskezelőben létrehozhatunk egy olyan kampánytípust, amellyel feliratkozókat gyűjthetünk. Eddig semmi különös nincs benne, ezt bármelyik kampánytípusban megtehetjük. Itt viszont nincs szükség arra, hogy külön landing page-t hozzunk létre a weboldalunkon. Elegendő, ha hirdetéseinkhez létrehozunk egy űrlapot, így megspórolhatjuk azt az időt és energiát, amit a landing oldal létrehozásával töltenénk.

Ezzel viszont ugyanabba a hibába ütközünk, mint régen a Canvas hirdetésekkel kapcsolatban: ha nem jutnak el a felhasználok a weboldalunkra, hogy tudjuk őket újra megszólítani? Nos, a nemrég bevezetett újítás már a leadgeneráló hirdetéseket is érintette, így már itt is egyszerűen és könnyedén létrehozhatjuk saját remarketing közönségeinket éppen úgy, ahogy a Canvas típusú hirdetéseknél.

De hogyan készítsünk ilyen remarketing közönséget?

Aki követte az elmúlt 3 hét történéseit a blogunkon, már minden bizonnyal kívülről fújja az első lépést.

A hirdetéskezelő Célközönségek oldalán kezdünk ezúttal is, a Célközönség létrehozása menüpontban.

Miután kiválasztottuk az Egyéni célközönséget a legördülő menüből, válasszuk az Aktivitás a Facebookon opciót.

Ezt követően pedig az Érdeklődőkeresési hirdetést.

Ha ezekkel a lépésekkel megvagyunk, ez az ablak fogad minket:

Ez az az ablak, ahol beállíthatjuk, kik szerepeljenek célközönségünkben. Itt a szerint választhatjuk ki célközönségünket, hogy azok melyik hirdetésünket tekintették meg korábban.

De akár az alapján is választhatunk, milyen műveletet végeztek az űrlap megnyitása után. Kinek szóljanak később a hirdetéseink? Mindenkinek, aki megnyitotta? Esetleg azoknak, akik megnyitották, de nem küldték el a kért adatokat? Azokat is megszólíthatjuk, akik nemcsak megnyitották, de el is küldték a kért adatokat.

Ezek után pedig nincs is más dolgunk, mint elnevezni a közönségünket, ha szükségét érezzük, megadni hozzá egy leírást, és már használatba is vehetjük új célközönségünket.

Következő cikkemben arról írok majd, hogyan is tudjuk kihasználni a jelenlegi adatbázisunkat a Facebook hirdetésekre vonatkozóan.

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Használjuk profin a Facebook remarketinget! – 3. rész

Az utóbbi időben a Facebook nagyon sokat tett azért, hogy fellendítse a videó tartalmakat is a közösségi oldalon. Most pedig mindent elkövet, hogy feltöltött videóink nézettségét marketing célokra is felhasználhassuk. Ma bejegyzésünk megtanulhatod, hogyan készítsünk remarketing…

Használjuk profin a Facebook remarketinget! – 2. rész

A Facebook nemrég bevezetett egy újítást, ami lehetővé teszi nekünk, hogy a weboldalon eltöltött idő alapján célozzuk meg azokat, akik meglátogatták honlapunkat. Így remarketing hirdetéseinket már olyan látogatóknak jeleníthetjük meg, akiket valószínűleg jobban érdekelt termékünk…

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem