Blog » Laczkó Balázs blogja » Landing page – hová jut?

Landing page – hová jut?

Szerző: | 2015. feb. 13 | Egyéb

Korábban, a bannerek kapcsán szó esett érintőlegesen a landing page-ről, vagyis arról az oldalról, amire egy hirdetésre való kattintáskor jut a felhasználó. Ez az oldal rettentően fontos minden hirdető számára, hiszen ha nagy nehezen sikerült a potenciális ügyfelet kattintásra késztetni, nem mindegy, mivel találkozik. Ez az első benyomás a hirdetett termékről, amely, ha nem releváns, nem szép, valamiért indifferens, akkor a vevő olyan gyorsan továbbáll, hogy pislogni sem lesz időnk, nemhogy bármit ajánlani neki…

Tehát, ha hirdetésre költünk, célszerű magára a honlapra és a landoló oldalra is pénzt, időt és energiát szánni. A felhasználó itt találkozik először élesben a hirdetett termékkel, ezért nagyon fontos, hogy 5-10 mp alatt felfogja, mit szeretnénk tőle. Amit ennek érdekében tehetünk:

bullet_colored_4 Egyértelmű főcímet adunk

bullet_colored_4 Úgy készítjük el a hirdetést, hogy az egyezzen a landing page üzenetével

bullet_colored_4 Úgy készítjük el a hirdetést grafikai szempontból, hogy az passzoljon a landoló oldallal

bullet_colored_4 Egyértelművé tesszük, hogy kik vagyunk és mit csinálunk (logó, szlogen)

bullet_colored_4 Kiemeljük a termékünk előnyeit (nem a tulajdonságait!) és egyediségét

bullet_colored_4 Több lehetőséget kínálunk a kapcsolatfelvételre (e-mail cím, telefonszám, cím, Skype, stb.)

bullet_colored_4 Egyértelművé tesszük, hogy mit kapnak a felhasználók, ha a cselekvésre ösztönző gombra (CTA) kattintanak

bullet_colored_4 Elég nagyra, jól láthatóra készítjük az említett CTA-gombot (amelynek a felirata lehetőleg nem „Kattints” vagy „Klikk” vagy „Elküld”)

A sok kritériumból látható, hogy valóban megéri odafigyelni egy ilyen apróságra is, hiszen értékes konverziókat veszíthetünk, ha nem vagyunk kellően körültekintőek.

[social_warfare]

Laczkó BalázsLaczkó Balázs, minősített Google AdWords szakértő

+36 70/387 3167  //  laczko.balazs@netmarketing.hu
További blogbejegyzései

Balázs az általános cégvezetés mellett Google AdWords szakértő. Fő feladata a szakmai munka koordinálása és felügyelete, a szakmai publikációk és tanulmányok elkészítése. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Ecommerce esettanulmány – Eredményt azonnal

Az esettanulmány egy olyan webshopról szól ami nem tudott előre lépni. 2-3 nagyon erős versenytárs uralja a piacot. Ezen piaci szereplők a gyártó, míg őket 20-25 webshop követi akik több gyártó termékeit is forgalmazzák. A piac pedig a kis szereplőkkel folytatódik. A...

Netmarketing © 2019 Minden jog fenntartva | Adatvédelem