Korábban, a bannerek kapcsán szó esett érintőlegesen a landing page-ről, vagyis arról az oldalról, amire egy hirdetésre való kattintáskor jut a felhasználó. Ez az oldal rettentően fontos minden hirdető számára, hiszen ha nagy nehezen sikerült a potenciális ügyfelet kattintásra késztetni, nem mindegy, mivel találkozik. Ez az első benyomás a hirdetett termékről, amely, ha nem releváns, nem szép, valamiért indifferens, akkor a vevő olyan gyorsan továbbáll, hogy pislogni sem lesz időnk, nemhogy bármit ajánlani neki…
Tehát, ha hirdetésre költünk, célszerű magára a honlapra és a landoló oldalra is pénzt, időt és energiát szánni. A felhasználó itt találkozik először élesben a hirdetett termékkel, ezért nagyon fontos, hogy 5-10 mp alatt felfogja, mit szeretnénk tőle. Amit ennek érdekében tehetünk:
Egyértelmű főcímet adunk
Úgy készítjük el a hirdetést, hogy az egyezzen a landing page üzenetével
Úgy készítjük el a hirdetést grafikai szempontból, hogy az passzoljon a landoló oldallal
Egyértelművé tesszük, hogy kik vagyunk és mit csinálunk (logó, szlogen)
Kiemeljük a termékünk előnyeit (nem a tulajdonságait!) és egyediségét
Több lehetőséget kínálunk a kapcsolatfelvételre (e-mail cím, telefonszám, cím, Skype, stb.)
Egyértelművé tesszük, hogy mit kapnak a felhasználók, ha a cselekvésre ösztönző gombra (CTA) kattintanak
Elég nagyra, jól láthatóra készítjük az említett CTA-gombot (amelynek a felirata lehetőleg nem „Kattints” vagy „Klikk” vagy „Elküld”)
A sok kritériumból látható, hogy valóban megéri odafigyelni egy ilyen apróságra is, hiszen értékes konverziókat veszíthetünk, ha nem vagyunk kellően körültekintőek.
Balázs az általános cégvezetés mellett Google AdWords szakértő. Fő feladata a szakmai munka koordinálása és felügyelete, a szakmai publikációk és tanulmányok elkészítése. »
A járvány miatt megváltozott piaci helyzetben nagyon aktuális téma, hogy mi történik egy olyan webáruházban, melynek forgalmára nagyon kedvezően hat a válság. Egy olyan webáruházon keresztül szeretném bemutatni, hogy mi a teendő és mire kell figyelni, melyet...
Tavaly májusban egy az online marketing más területén mozgó ismerősünk mutatott be egy webáruház tulajdonosnak. Olyan termékeket forgalmaztak, (illetve forgalmaznak most is) mely egyaránt szól a B2B és a B2C szektor képviselőinek is. Tehát a vállalati ügyfeleken túl a...
Az esettanulmány egy olyan webshopról szól ami nem tudott előre lépni. 2-3 nagyon erős versenytárs uralja a piacot. Ezen piaci szereplők a gyártó, míg őket 20-25 webshop követi akik több gyártó termékeit is forgalmazzák. A piac pedig a kis szereplőkkel folytatódik. A...
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.Elfogadom