Blog » Laczkó Balázs blogja » Keresési remarketing az AdWords felületén
Keresési remarketing az AdWords felületén

Nemrégiben újdonsággal rukkolt elő a Google: a keresési hálózaton megjelenő hirdetések esetében is használhatóak a korábban létrehozott remarketing listák. Azaz már nemcsak a display hálózaton megjelenő hirdetések számára elérhetőek az általunk készített listák.
Ahhoz, hogy éljünk a lehetőséggel a megosztott könyvtár/közönségek fülön keresztül jussunk el az alábbi felületre.

Az újdonság pozitív hatása leginkább az ajánlatkorrekcióban nyilvánul meg. Segítségével optimalizálhatjuk a meglévő kulcsszavakra vonatkozó ajánlatokat a remarketinglistákon szereplő látogatókhoz. Tekintettel arra, hogy egy minőségi, szűrt közönséget szólítunk meg, így nagy valószínűséggel drágább lesz a kattintási ár, de a konverziós költség csökkenni fog, ráadásul többször jelennek meg a hirdetések. A konverziós költség csökkenése arra vezethető vissza, hogy korábban már kapcsolatba került a célzott személy a weboldalunkkal, esetlegesen vásárolt is.
További előnye a keresési remarketingnek, hogy felvehetőek általánosabb, a termékhez vagy szolgáltatáshoz csak lazábban kapcsolódó kulcsszavak is anélkül, hogy a relevanciánk „sérülne”, hiszen csak olyan felhasználók számára jelenik meg hirdetésünk, akik már korábban jártak a webhelyen.
[social_warfare]
Laczkó Balázs, minősített Google AdWords szakértő
+36 70/387 3167 // laczko.balazs@netmarketing.hu
További blogbejegyzései
Balázs az általános cégvezetés mellett Google AdWords szakértő. Fő feladata a szakmai munka koordinálása és felügyelete, a szakmai publikációk és tanulmányok elkészítése. »
Kapcsolódó blogbejegyzéseink
Google AdWords hirdetések: Keresési hálózat vs Display hálózat
Amikor azon törjük a fejünket, hogy a Google AdWords melyik hálózatát használjuk céljaink megvalósítása érdekében, az egyik legfontosabb kérdés az, hogy a megtérüléssel kapcsolatos elvárásainkat milyen időtávba soroljuk. Azaz relatíve gyorsan szeretnénk pénzt látni a hirdetéseinkből vagy a viszonylag lassabb, de várhatóan nagyobb megtérülést választjuk?
Buyer Personák: avagy miért ne elhelyezés alapján célozzunk
Blog » Laczkó Balázs blogja » Buyer Personak Mindannyian, akik marketinggel foglalkozunk, tudjuk, hogy milyen fontos, hogy termékünk vagy szolgáltatásunk pontosan azokat érje el, akiknek “szól”. Amennyiben nem így történik, feleslegesen égettünk el...
Mennyibe kerül a Google AdWords kampány?
Sokan felteszik maguknak ezt a kérdést és jó páran tőlem is megkérdezik. A válasz sosem egyszerű és sokféleképpen közelíthető meg. Véleményem szerint a végeredmény a fontos, az, hogy az szorzás-osztás után pozitív legyen a hozomány, magyarul érje meg.