Blog » Laczkó Balázs blogja » Keresési remarketing az AdWords felületén

Keresési remarketing az AdWords felületén

Szerző: | 2015. jún. 23 | AdWords

Nemrégiben újdonsággal rukkolt elő a Google: a keresési hálózaton megjelenő hirdetések esetében is használhatóak a korábban létrehozott remarketing listák. Azaz már nemcsak a display hálózaton megjelenő hirdetések számára elérhetőek az általunk készített listák.

Ahhoz, hogy éljünk a lehetőséggel a megosztott könyvtár/közönségek fülön keresztül jussunk el az alábbi felületre.

Az újdonság pozitív hatása leginkább az ajánlatkorrekcióban nyilvánul meg. Segítségével optimalizálhatjuk a meglévő kulcsszavakra vonatkozó ajánlatokat a remarketinglistákon szereplő látogatókhoz. Tekintettel arra, hogy egy minőségi, szűrt közönséget szólítunk meg, így nagy valószínűséggel drágább lesz a kattintási ár, de a konverziós költség csökkenni fog, ráadásul többször jelennek meg a hirdetések. A konverziós költség csökkenése arra vezethető vissza, hogy korábban már kapcsolatba került a célzott személy a weboldalunkkal, esetlegesen vásárolt is.

További előnye a keresési remarketingnek, hogy felvehetőek általánosabb, a termékhez vagy szolgáltatáshoz csak lazábban kapcsolódó kulcsszavak is anélkül, hogy a relevanciánk „sérülne”, hiszen csak olyan felhasználók számára jelenik meg hirdetésünk, akik már korábban jártak a webhelyen.

Laczkó BalázsLaczkó Balázs, minősített Google AdWords szakértő

+36 70/387 3167  //  laczko.balazs@netmarketing.hu
További blogbejegyzései

Balázs az általános cégvezetés mellett Google AdWords szakértő. Fő feladata a szakmai munka koordinálása és felügyelete, a szakmai publikációk és tanulmányok elkészítése. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Google AdWords hirdetések: Keresési hálózat vs Display hálózat

Amikor azon törjük a fejünket, hogy a Google AdWords melyik hálózatát használjuk céljaink megvalósítása érdekében, az egyik legfontosabb kérdés az, hogy a megtérüléssel kapcsolatos elvárásainkat milyen időtávba soroljuk. Azaz relatíve gyorsan szeretnénk pénzt látni a hirdetéseinkből vagy a viszonylag lassabb, de várhatóan nagyobb megtérülést választjuk?

Mennyibe kerül a Google AdWords kampány?

Sokan felteszik maguknak ezt a kérdést és jó páran tőlem is megkérdezik. A válasz sosem egyszerű és sokféleképpen közelíthető meg. Véleményem szerint a végeredmény a fontos, az, hogy az szorzás-osztás után pozitív legyen a hozomány, magyarul érje meg.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem