Szolgáltatásaink » Instagram

Instagram

Instagram

Az Instagram egy közösségi hálózat, amellyel fényképeket és rövid videókat oszthatunk meg okostelefonunkról. A képeket és videókat különböző művészi hatású effektekkel/szűrőkkel láthatjuk el, feliratozhatjuk, majd ezt követően megoszthatjuk.

A megosztás történhet csak az Instagramon belül, vagy további közösségi hálózatokon is, például Facebookon, Twitteren, vagy Tumblr-ön. A felhasználók az Instagramon belül tudják követni egymást, kinyilváníthatják tetszésüket, illetve kommentálhatnak is.

Az Instagram első verziója 2010 októberében jelent meg az App Store-ban, és a siker nem sokáig váratott magára. A nemzetközi oldalak gyorsan felkapták az alkalmazást, már az első napon 25 ezren töltötték le az Instagramot. Onnantól nem volt megállás, egy hónap után már milliónyi felhasználójuk volt.

Az Apple a 2011-es év iPhone-os alkalmazásának választotta az Instagramot. A növekedés mértékét jól érzékelteti, hogy míg 2011 júliusában 100 millió feltöltött képet tárolt az Instagram, egy hónap múlva már 150 millióról adott hírt, rá egy évre pedig már 4 milliárd fölött járt az Instagram-felhasználók által készített fényképek száma. 2012 áprilisában a Facebook felvásárolta 1 milliárd dollárért, így lett az Instagram mára a második legnépszerűbb közösségi média felület.

Eleinte csak négyzetes fotókat lehetett feltölteni, majd jöttek a videók, nagyobb felbontású képek, más képarányú tartalmak, végül teret és szabadságot kaptak a videókészítők azzal, hogy az Instagram megnövelte 15-ről 60 másodpercre a feltölthető videók maximális hosszát.

Eredetileg csak iPhone, iPad és iPod Touch készülékeken lehetett használni, de 2012 áprilisától az Android készülékekre, 2013 novemberében pedig Windows Phone-ra is elérhetővé vált.

Az Instagram alapjaiban különbözik minden más közösségi szolgáltatástól abban, hogy kitalálói a lehető legkomolyabban vették a „mobile first” elvet. Kifejezetten kis képernyőre találták ki a szoftvert, és eleinte csak mobiltelefonról lehet képeket feltölteni, azonban 2012 novemberétől rendelkezésre áll minden Instagram felhasználónak a webes profilja, az összes képével együtt; ahol a feltöltésen kívül lényegében minden műveletet végrehajthatunk: követhetünk embereket, lájkolhatunk és kommentelhetünk is.

Business Instagram

Vállalkozásunknak üzleti Instagram fiókot is létre tudunk hozni, mellyel számos elemzési adat is elérhetővé válik az Instagram követőinkről, értékes információkat tudhatunk meg posztjainkról, illetve beállíthatjuk vállalkozásunk e-mailcímét, telefonszámát és címét is.

Instagram hirdetések

Az Instagram felületén (üzleti fiókként) lehetőségünk van a korábbi posztjaink hirdetésére, kiemelt posztként. További Instagram hirdetési lehetőségeket a Facebook hirdetéskezelőjében lehet létrehozni.

De kiknek hirdess Instagramon?

Ma Magyarországon több mint 700 ezer felhasználója van az Instagramnak, akik közül a legtöbben 18 és 34 év közöttiek és többségük nő. Tehát az oldal felhasználóinak többsége a fiatalabb korosztályhoz tartozik, így kampányunk akkor érheti el a legnagyobb sikereket, ha egy nekik szánt terméket vagy szolgáltatást szeretnénk hirdetni. Az Instagramon futtatott, jól felépített nyereményjáték is hatékony eszköze lehet a követőink aktiválásának, termékünk/szolgáltatásuk népszerűsítésének.

Az Instagram tökéletes felület arra, hogy követőinket közelebb engedjük magunkhoz azzal, hogy bepillantást engedünk nekik a kulisszák mögé.

Milyen posztokat készíts Instagramra? Milyen hirdetéseket használj? Hogyan készíts sikeres Instagram nyereményjátékot?

Mi segítünk Neked! Kérj ajánlatot Instagram hirdetések kezelésére!

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem