Blog » Buzás Zsolt blogja » Hol marad a siker Facebookon?

Hol marad a siker Facebookon?

Szerző: | 2015. ápr. 28 | Facebook

Időről időre nekünk szegezik a kérdést, hogy miért nem működik a Facebook hirdetésük? A Facebook hirdetés működik. Ez egy működő, jól használható online marketingeszköz, amellyel viszonylag olcsón nagyszámú közönséget érhetünk el. Ha jól csináljuk.

Adja magát a lehetőség, hogy kattintsunk a „Bejegyzés kiemelése” gombra. Ha megtesszük, ellenőrizzük a célzást, hiszen előfordulhat, hogy a rendszer automatikusan csak a rajongóknak és az ő ismerőseiknek mutatja meg a posztot. Fordítsunk időt és energiát arra, hogy az egyébként veszendőbe menő 10%-nyi konverziós rátát javítsuk.

Dolgozzunk több hirdetéssel, teszteljünk. Legyen legalább 3-4 különböző képünk és szövegünk, hogy kiderüljön, melyik a legsikeresebb. Néhány nap után a rosszul teljesítőket le lehet állítani, így az elköltött forintokat a legoptimálisabban fektethetjük be.

Rontja az eredményeket a folyamatosan frissülő híroldal vagy blog hiánya. Ezek az eszközök segítik az elköteleződést, több aspektusból mutatják be az adott témákat. Innen lehet továbbá a legtöbb feliratkozót begyűjteni. Egy jó blog vagy nívós hírfelület csökkenti a feliratkozók megszerzésének költségét.

Sokan elfelejtik (vagy nem is ismerik) a remarketingben rejlő lehetőségeket. A legbiztosabb ügyfél az, aki már valamilyen okból egyszer felkereste az oldalunkat. Érdemes őket „bekeríteni”, a szemük előtt tartani magunkat. Költséghatékonyan és gyorsan lehet belőlük elkötelezett ügyfelet csinálni.

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban

Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?

Facebook nyereményjáték elvek és változások

2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem