Blog » Pataki Attila blogja » Hirdetés az Instagramon

Úgy érzed a Facebook és az AdWords már nem nyújt elég lehetőséget? Szeretnéd kipróbálni magad valami újban? Ebből a bejegyzésből megtudhatod, milyen opciók állnak rendelkezésedre, ha Instagramon szeretnél hirdetni!

Hirdetés az Instagramon

Kezdjük is rögtön a legegyszerűbb formával, amivel lehet, hogy már te is találkoztál, esetleg használtad is (ha átállítottad a profilod vagy vállalkozásod profilját Business profilra): ez a bejegyzés kiemelés.

Hogyan érhető el?

Elég csak a hirdetni kívánt Instagram posztunkra (ez lehet egy kép, de akár videó is), majd a Promote gombra kattintanunk. Itt két opciót fog felajánlani nekünk az alkalmazás. Kiválaszthatjuk, mit szeretnék elérni a hirdetésünkkel: weboldalunk forgalmát növelni, a boltunkba ellátogatók számát növelni vagy akár telefonhívásra is buzdíthatunk vele.

Ha ezzel megvagyunk, már el is készíthetjük célközönségünket. Választhatunk egy automatikus lehetőség közül, amit a rendszer állít össze nekünk, de akár magunk is kiválaszthatjuk, kik azok, akik a legrelevánsabbak vállalkozásunk számára. Én ez utóbbit javasolnám.

Ha így teszünk, elnevezhetjük célközönségünket és különböző demográfiai adatok alapján szűkíthetjük, kiknek jelenjenek meg a hirdetések (kor, nem, tartózkodási hely). Ezen kívül tovább szegmentálhatjuk célcsoportunkat érdeklődési körök alapján is.

Ezek után pedig már csak az maradt hátra, hogy beállítsuk hirdetésünk költségkeretét, valamint időtartamát, ami alatt ezt elköltheti a rendszer.

Kiknek ajánljuk?

Azoknak, akik olyan szigorúan veszik a mobilefirst elvet, mint az Instagram és fiatalabb korosztályt szeretnék megszólítani.

Miért jó ezt így lebonyolítani?

Gyorsan kiemelhetjük bármelyik posztunkat akár azonnal, amint feltöltöttük Instagram oldalunkra.

 Van-e más megoldás is erre?

Természetesen, csak rendelkeznünk kell egy Hirdetési fiókkal, amihez hozzákapcsoltuk Instagram fiókunkat, amivel hirdetni szeretnénk.

Itt minden opció rendelkezésünkre áll, ami Facebook esetén is. A beállításokat hirdetéscsoport szinten tudjuk megadni. Annyi különbséggel, hogy hirdetéseink elhelyezését csak Instagramra korlátozzuk.

De ha ez ilyen egyszerű, miért nem állítjuk be ezt minden kampányunk hirdetéscsoportjában?

Nos, az Instagram hirdetések felépítése kicsit eltér a Facebook hirdetésekétől. Mivel az Instagram leginkább a képekre helyezi a hangsúlyt, így kevesebb hely áll rendelkezésünkre szövegezés terén.

Pataki AttilaPPC manager

További blogbejegyzései

Attila az Adwords és a Facebook mellett az Instagram felületén is járatos. Folyamatosan képezi magát minden területen, legújabb kedvence a videóhirdetések világa. Szabadidejét olvasással tölti, valamint egy kortárs művészeti körben is aktív szerepet vállal.»

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban

Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?

Facebook nyereményjáték elvek és változások

2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem