Blog » Buzás Zsolt blogja » Használjuk profin a Facebook remarketinget! – 2. rész

Használjuk profin a Facebook remarketinget! – 2. rész

Szerző: | 2016. okt. 14 | Facebook

A Facebook nemrég bevezetett egy újítást, ami lehetővé teszi nekünk, hogy a weboldalon eltöltött idő alapján célozzuk meg azokat, akik meglátogatták honlapunkat. Így remarketing hirdetéseinket már olyan látogatóknak jeleníthetjük meg, akiket valószínűleg jobban érdekelt termékünk vagy szolgáltatásunk.

Hogyan hozhatunk létre egy vagy akár több ilyen célközönséget?

A Célközönség létrehozása legördülő menüben az Egyéni célközönség opciót kell választanunk.

Majd az ezután megjelenő menüben a Webhely forgalma menüpontot.

Itt már egy ismerős felület fogad minket azzal a különbséggel, hogy a Webhely forgalma legördülő menüre kattintva egy új opció is megjelent.

Ezután beállíthatunk mindent, ahogy eddig is (pl. hány napon át őrizze meg a látogatókat egy lista). Viszont további 3 opcióra is lehetőségünk van: a weboldalon eltöltött idő alapján eldönthetjük, mennyire szűkítjük le a célcsoportunk.

Értelemszerűen minél kisebb százalékot állítunk be, annál szűkebb lesz a csoport, akiknek megjelenítjük hirdetéseinket.

Ha a fenti lépésekkel megvagyunk, nincs más teendőnk, csak a szokásos módon hozzáadni hirdetéscsoportjainkhoz az így generált közönségeket, és máris egy olyan közönséget szólíthatunk meg, akiket nemcsak érdekelt termékünk vagy szolgáltatásunk, de sokáig mérlegelték azt is, hogy minket választanak-e.

Szerintünk nagyon jól használható eszköz. Javasoljuk, hogy használjátok.

A következő részben a videónkat megtekintők ismételt eléréséről lesz szó.

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban

Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?

Facebook nyereményjáték elvek és változások

2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem