Blog » Buzás Zsolt blogja » Használjuk profin a Facebook remarketinget! – 1. rész

Használjuk profin a Facebook remarketinget! – 1. rész

Szerző: | 2016. Sze. 16 | Facebook

Az utóbbi időben számos újítás látott napvilágot a Hirdetéskezelőben; ebből számunkra négy kifejezetten fontos, így mindenképpen szót kell ejtsünk róla, sőt, erősen javasoljuk a használatát.

A Facebook nemrég olyan újítást adott ki, mely a canvas hirdetést használókat érinti. (Erről a hirdetéstípusról ebben a blogbejegyzésünkben már írtunk korábban.)

A canvas hirdetés egyik – felhasználói élmény szempontjából pozitív – tulajdonsága sok marketingesnek okozott eddig fejfájást: a felhasználók ugyanis nem kényszerültek a Facebook elhagyására, ha hirdetésünkre kattintottak, ennek hiányában pedig nem lehetett őket remarketinggel megcélozni (kivéve, ha canvas hirdetésünkön belül navigáltak a weboldalunkra).

Facebook canvas egyéni célközönség

A Facebook ennek a hiányosságnak a kiküszöbölésére létrehozta a canvas egyéni célközönséget, amely lehetővé teszi számunkra azok megcélzását, akik korábban már megnyitották hirdetésünket.

A célközönség létrehozásához először válasszuk a Célközönségek menüpont Célközönség létrehozása parancsát, majd a legördülő menüben kattintsunk az „Egyéni célközönség” opcióra.

Itt válasszuk ki az „Aktivitás a Facebookon” lehetőséget.

A következő menüben pedig kattintsunk a „Vászon” (canvas) opcióra.

Ezután már ismerős ablak fogad minket, ahol kiválaszthatjuk, kikből legyen az új célközönségünk.

Megcélozhatjuk azokat, akik megtekintették hirdetésünket, illetve azokat is, akik bármilyen műveletet végrehajtottak benne. Az újonnan létrehozott célközönségünkben akár egy évig is tárolhatjuk az információkat azokról, akik megtekintették canvas hirdetésünket.

A blogbejegyzés következő részében a weblapon eltöltött idő alapján történő célzásról ejtünk szót.

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban

Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?

Facebook nyereményjáték elvek és változások

2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem