BlogCikkeinkből


Szerző: Laczkó Balázs

Használjuk profin a Facebook remarketinget! – 1. rész

Az utóbbi időben számos újítás látott napvilágot a Hirdetéskezelőben; ebből számunkra négy kifejezetten fontos, így mindenképpen szót kell ejtsünk róla, sőt, erősen javasoljuk a használatát.

A Facebook nemrég olyan újítást adott ki, mely a canvas hirdetést használókat érinti.

A canvas hirdetés egyik – felhasználói élmény szempontjából pozitív – tulajdonsága sok marketingesnek okozott eddig fejfájást: a felhasználók ugyanis nem kényszerültek a Facebook elhagyására, ha hirdetésünkre kattintottak, ennek hiányában pedig nem lehetett őket remarketinggel megcélozni (kivéve, ha canvas hirdetésünkön belül navigáltak a weboldalunkra).

 

Facebook canvas egyéni célközönség

A Facebook ennek a hiányosságnak a kiküszöbölésére létrehozta a canvas egyéni célközönséget, amely lehetővé teszi számunkra azok megcélzását, akik korábban már megnyitották hirdetésünket.

 

A célközönség létrehozásához először válasszuk a Célközönségek menüpont Célközönség létrehozása parancsát, majd a legördülő menüben kattintsunk az „Egyéni célközönség” opcióra.

 

Itt válasszuk ki az „Aktivitás a Facebookon” lehetőséget.

 

A következő menüben pedig kattintsunk a „Vászon” (canvas) opcióra.

 

Ezután már ismerős ablak fogad minket, ahol kiválaszthatjuk, kikből legyen az új célközönségünk.


 

Megcélozhatjuk azokat, akik megtekintették hirdetésünket, illetve azokat is, akik bármilyen műveletet végrehajtottak benne. Az újonnan létrehozott célközönségünkben akár egy évig is tárolhatjuk az információkat azokról, akik megtekintették canvas hirdetésünket.

A blogbejegyzés következő részében a weblapon eltöltött idő alapján történő célzásról ejtünk szót.

 

Laczkó Balázs

Akik minket választottakÜgyfeleink

Akiket mi választottunkPartnereink