Blog » Buzás Zsolt blogja » Fókuszban a Carousel hirdetések

Fókuszban a Carousel hirdetések

Szerző: | 2015. Júl. 10 | Facebook

A Facebook nemrégiben lehetővé tette a hirdetések rotációját, azaz carousel-hirdetések készítését. Ennek lényege, hogy több képes és szöveges információt helyezhetünk el a kampányokban.

Minden kép alá egyedi szöveget és hivatkozást helyezhetünk el. Asztali számítógépről a nyilakkal, mobiltelefonról pedig lapozással érhetők el a különböző képek és szövegek. Az eddigi mérések alapján mintegy 45%-os hatékonyságnövekedést lehet elérni az új módszerrel.

A képek sorrendje dinamikusan változik annak függvényében, melyik hirdetés teljesít jobban. Ezért érdemes odafigyelni arra, hogy ne összefüggő történetet meséljenek el a hirdetések, mert a teljesítmény alapján változhat a sorrendjük. Maximum 5. képet lehet megjeleníteni egymás mellett…

Hogyan állítható be?

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban

Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?

Facebook nyereményjáték elvek és változások

2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem