Blog » Buzás Zsolt blogja » Facebook poszthirdetések (Boost) – Előnyök és csapdák

Facebook poszthirdetések (Boost) – Előnyök és csapdák

Szerző: | 2017. jan. 25 | OMG

Átlagos Facebook felhasználó legelső találkozása a hirdetések készítésével az a posztok jobb alsó sarkában megtalálható Bejegyzés kiemelése (Boost Post) opció. Facebook poszthirdetések előnyei, hátrányait most megmutatjuk.

A legnagyobb közösségi portálon nemcsak személyes közlendőnket oszthatjuk meg, hanem üzleti céljaink megvalósításának szolgálatába is állíthatjuk a „facelakó” közönséget.

Átlagos Facebook felhasználó legelső találkozása a hirdetések készítésével az a posztok jobb alsó sarkában megtalálható Bejegyzés kiemelése (Boost Post) opció. Gyakorlatilag ez a Facebook legegyszerűbb hirdetési formája.

Mi ezt a megoldást, így ebben a formában nagyon ritkán használjuk, ha egy bejegyzést szeretnénk hirdetni. Ugyanakkor, amikor ügyfeleinket, tanítványainkat megkérdezzük, hogy hogyan is hirdetett eddig a legnépszerűbb közösségi oldalon, majdnem mindenki a bejegyzés kiemelést említi.

Mit tud a bejegyzés kiemelés?

Gyakorlatilag a normál hirdetéseknek egy egyszerűsített (butított) verziója, amellyel egy kezdő felhasználó is elboldogul. Tökéletes arra, hogy egy-egy posztot meghirdessünk

  • az oldalunk kedvelőinek
  • a kedvelőink ismerőseinek
  • egy érdeklődési körnek
  • kiválasztható helyszíni célzás, valamint nem, kor alapján
  • vagy akár egy előre elkészített mentett célközönségnek

Láthatjuk, hogy a célközönségek kiválasztása nem teljes az egyszerű bejegyzés kiemelés funkciónál.

Ezen felül a költéskeret kiválasztásánál, és a hirdetés időtartama beállításánál találunk különbséget.

De mi a másik lehetőségünk?

Egyszerűsített poszt kiemelés helyett van egy másik megoldás, ami sokkal több beállítási lehetőséget tartogat számunkra. Legyen szó célközönség, költségkeret beállításról.

Facebook normál hirdetéskezelésében lehet elérni ezt a funkciót. https://www.facebook.com/advertising

Itt hozható létre a hirdetési fiók is, ha még nincsen, illetve itt lehet elkezdeni egy hirdetési kampányt.

Új kampány létrehozásánál a következő célok közül kell kiválasztanunk:

Jelen beállítások esetében a teljes hirdetéskezelő funkciói elérhetőek.

Tehát akár…

  • folyamatos hirdetést is csinálhatunk napi költségkerettel
  • kizárhatóak bizonyos célközösségek
  • egy hirdetéssorozatban akár több poszt hirdetés párhuzamosan

 

Javaslom mindenkinek, hogy ezt az utóbbi verziót használjuk.

 

Eredményes posztolást, és hirdetést kívánok.

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban

Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?

Facebook nyereményjáték elvek és változások

2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem