A közösségi médiának köszönhetően egy teljesen új világ nyílt meg hirdetők számára. A Facebook egy tökéletes példa arra, hogy hirdethetünk sikeresen közösségi média segítségével és tegyük elégedetté felhasználóink. Úgy tűnik az oldal egy nagyon érdekes irányba halad mivel folyamatosan olyan újításokat vezet be, ami mindkét félnek előnyös. A legutóbbi jelentésük szerint jelenleg 1.59 milliárd aktív felhasználójuk van, valószínűleg ez az oka annak, hogy a különböző brandek szívesen kísérleteznek a Facebookon való hirdetéssel annak a reményében, hogy nagyobb tömegekhez eljuthassanak.
Nyilvánvalóvá vált, hogy a reklámok nem zavarók a Facebook használói számára, azt szerették volna elérni, hogy felhasználóik aktívak maradjanak amennyire ez lehetséges és ezt kiterjeszteni a reklámozás felé.
Natív hirdetések kezdtek el megjelenni a hírfolyamban mindig szem előtt tartva hogyan viszonyultak az emberek a hirdetésekhez. Amint rájöttek, hogy a felhasználókat nem feltétlenül zavarják a hirdetések, a nagyobb márkáknak hamar feltűnt, hogy a Facebook egy érdekes platform, ami még felfedezésre vár a legfrissebb újításoknak köszönhetően még kifizetődőbb, mint valaha.
Mi teszi a Facebook hirdetéseket különlegessé:
Célozható reklámok: A Facebook kiemelkedő abban, hogy a megfelelő közönséget célozzuk meg számos szolgáltatással ahol különválaszthatjuk célközönségeink. Ez azt jelent, ha tudjuk a tökéletes reklám receptjét nem fogjuk az időnket és pénzünket pazarolni a rossz közönségre.
Megfizethető: A közösségi médián való hirdetés rendkívül költséghatékony más hirdetési formákhoz hasonlítva.
Fogékony közönség: A Facebooknak sikerült úgy beépíteni oldalába a reklámokat, hogy azok nem zavarják felhasználóikat azzal, hogy „megedzette” őket személyre szabott hirdetésekkel, amik relevánsak számukra.
Számos opció: Annak érdekében, hogy érdekes és releváns reklámokat készítsünk a Facebook számos beállítási lehetőséget ajánl hirdetésünk elkészítéséhez, attól függően mi a célunk vagy közönségünk mire vágyik.
Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »
Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?
2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.
Milyen a jó Facebook poszt? Ezt nem csak a hirdetők szeretnék tudni, a mezei felhasználók, de még a „like-vadászok” is sokat kutakodnak a témában.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.Elfogadom