Blog » Buzás Zsolt blogja » Facebook célközönség elemzési adatai – 3. rész

Facebook célközönség elemzési adatai – 3. rész

Szerző: | 2015. jún. 25 | Facebook

Korábban bemutattuk a Facebook viszonylagos újdonságát, a Célközönség elemzési adatait. Az általános beállítási lehetőségek után nézzük, miről is tájékozódhatunk.

Oldalkedvelések

Ezen az oldalon megnézhetjük, mik közönségünk legnépszerűbb kategóriái, miket preferálnak a leginkább.

Az Oldalkedvelések táblából arról tájékozódhatunk, milyen egyéb oldalak érdekelhetik a legnagyobb valószínűséggel a célközönségünket.

Hely

A hely megtekintése fontos lehet a mondanivaló és a célzás szempontjából. Megnézhetjük, mely városokból, mely országokból, mely nyelveken érdeklődnek leginkább az oldalunk iránt.

Tevékenység

A tevékenységekből következtethetünk célközönségünk Facebookos aktivitására.

A tevékenység gyakoriságának vizsgálatából kiderül, mit szeretnek csinálni közönségünk tagjai. Jelen példából látszik, hogy az elmúlt 30 napban legtöbben bejegyzést kedveltek.

Az eszközhasználat szintén beszédes lehet. Főleg azoknak értékesek ezek az információk, akik még nem optimalizálták mobilkészülékre az oldalukat. A példából látszik, hogy magasan a legtöbben azok vannak, akik asztali ÉS mobilkészülékről is nézik az oldalt.

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban

Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?

Facebook nyereményjáték elvek és változások

2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem