Blog » Buzás Zsolt blogja » Facebook célközönség elemzési adatai – 2. rész
Facebook célközönség elemzési adatai – 2. rész

Korábban bemutattuk a Facebook viszonylagos újdonságát, a Célközönség elemzési adatait. Az általános beállítási lehetőségek után nézzük, miről is tájékozódhatunk.
Demográfiai adatok

A táblázat a nemek arányát mutatja meg életkor szerinti kategóriákban. Az adatok a 18 évesnél idősebb emberekre vonatkoznak, az ennél fiatalabb korosztályt nem jeleníti meg a statisztika.

Fenti táblázat az Egyesült Államokra vonatkozik – a magyarországi beállítás ellenére nem jelenít meg semmit.

A családi állapot és a végzettség szintjén is elemezhetjük közönségünket. Az iskolai végzettség középiskolai szintnél alacsonyabb minőséget nem vesz figyelembe.

A beosztásokkal kapcsolatos mérés nem feltétlenül ad valós adatokat, hiszen itt a Facebook valószínűsíti, hogy a megadott munkakör milyen ágazatba tartozhat.
Következő bejegyzésünkben az oldalkedvelésekkel folytatjuk.
[social_warfare]
Buzás Zsolt, Facebook szakértő
+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései
Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »
Kapcsolódó blogbejegyzéseink
Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban
Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?
Facebook nyereményjáték elvek és változások
2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.
Hogyan posztoljunk hatékonyan Facebookon?
Milyen a jó Facebook poszt? Ezt nem csak a hirdetők szeretnék tudni, a mezei felhasználók, de még a „like-vadászok” is sokat kutakodnak a témában.