Blog » Buzás Zsolt blogja » Facebook célközönség elemzési adatai – 1. rész

Facebook célközönség elemzési adatai – 1. rész

Szerző: | 2015. jún. 2 | Facebook

Újabb adatokkal szolgál a céges felhasználók számára a Facebook. A Vállalkozáskezelőben elérhető a „Célközönség elemzési adatai” menüpont, amely számos hasznos információt jelenít meg a vállalkozás célközönségéről. Ilyenek a demográfiai adatok, az oldalkedvelési- és helyadatok, tevékenységi jellemzők, illetve az egyelőre csak az Amerikában elérhető „háztartásra” és vásárlása vonatkozó adatok. Az elemzés megmutatja egyenként a célközönségek (ha vannak) jellemzőit, vagy beállítások híján általánosságban mondja meg, mi jellemző a vállalkozás Facebook oldalának látogatóira.

Az adatok naponta frissülnek, így az elemzés mindig az előző napi statisztikát jeleníti meg.

Az elemzéshez olyan célközönség szükséges, amely legalább 1000 főből áll.

Az elemzésre kattintva választhat:

Ezután megjelenik az elemzési felület kezdőoldala. A beállítások az oldal bal felén finomíthatók. Itt választható ki több hirdetési fiók esetében az, amelyiket elemezni szeretnénk. Alapértelmezettként a helyszín tekintetében az Egyesült Államokat ajánlja fel a rendszer, amelyet könnyedén megváltoztathatunk., ez ne tévesszen meg senkit.Ugyanitt választható ki az egyéni célközönség is.

Véleményem szerint nagyon jó a kezdeményezés, ugyanakkor még nem teljesen pontos a rendszer, és vannak hiányosságok is.

Következő bejegyzésünkben a demográfiai adatokra és az oldalkedvelésekre térünk ki.

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban

Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?

Facebook nyereményjáték elvek és változások

2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem