Facebook célközönség aktivitás alapján – 5. rész

Szerző: | 2016. dec. 12 | Facebook

Nemrég új célközönség-készítési módszert tett elérhetővé hirdetői számára a Facebook. Ennek segítségével azokat célozhatjuk meg, akik bármilyen aktivitást mutattak bejegyzéseink vagy Facebook oldalunk iránt.
Kiket célozhatunk meg az új opció segítségével?
  • Bárkit, aki felkereste az oldalunkat Facebookon vagy Messengeren keresztül, esetleg aktivitást mutatott oldalunkkal vagy hirdetéseinkkel kapcsolatban
  • Bárkit, aki csak felkereste oldalunkat
  • Bárkit, aki aktivitást mutatott egy posztunk, hirdetésünk iránt (beletartozik az is, ha galéria típusú hirdetésünkben vagy posztunkban lapozott)
  • Azokat, akik rákattintottak egy CTA gombunkra
  • Azokat, akik üzenetet küldtek az oldalunknak
  • De akár azokat is, akik mentették az oldalunkat vagy bármely bejegyzésünket

Hol találhatjuk meg ezt az új funkciót?

Ha alkalmazni szeretnénk, a munkát a Célközönségek oldalon kell kezdenünk.

Itt a Célközönség létrehozása menüponton belül az Egyéni célközönség opciót válasszuk.

Amint ezzel megvagyunk, a felugró ablakon belül válasszuk az Aktivitás a Facebookon opciót.

Aki követte cikksorozatunkat, amiben azt mutattuk be, hogyan tudjuk a remarketing listáinkban szereplőket relevánsabb közönséggé tenni, azoknak feltűnhet, hogy több választási lehetőségünk van, mint legutóbb. Válasszuk tehát az új, Oldal menüt.

Ezt követően beállíthatjuk, milyen szempontokat vegyen figyelembe a rendszer, amikor elkészíti új célközönségünket.

Végül már csak annyi teendőnk maradt, hogy beállítsuk, mely műveleteket végző személyekből álljon a célközönségünk, és hány napig maradjanak a listában. Az utolsó lépés, hogy elnevezzük az új célközönségünket, amit így könnyebben tudunk azonosítani, ha később használni szeretnénk.

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti feladata elsősorban az új ügyfelek megszerzése. Emellett ő a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban

Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?

Facebook nyereményjáték elvek és változások

2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem