Facebook célközönség aktivitás alapján – 5. rész

Szerző: | 2016. dec. 12 | Facebook

Nemrég új célközönség-készítési módszert tett elérhetővé hirdetői számára a Facebook. Ennek segítségével azokat célozhatjuk meg, akik bármilyen aktivitást mutattak bejegyzéseink vagy Facebook oldalunk iránt.
Kiket célozhatunk meg az új opció segítségével?
  • Bárkit, aki felkereste az oldalunkat Facebookon vagy Messengeren keresztül, esetleg aktivitást mutatott oldalunkkal vagy hirdetéseinkkel kapcsolatban
  • Bárkit, aki csak felkereste oldalunkat
  • Bárkit, aki aktivitást mutatott egy posztunk, hirdetésünk iránt (beletartozik az is, ha galéria típusú hirdetésünkben vagy posztunkban lapozott)
  • Azokat, akik rákattintottak egy CTA gombunkra
  • Azokat, akik üzenetet küldtek az oldalunknak
  • De akár azokat is, akik mentették az oldalunkat vagy bármely bejegyzésünket

Hol találhatjuk meg ezt az új funkciót?

Ha alkalmazni szeretnénk, a munkát a Célközönségek oldalon kell kezdenünk.

Itt a Célközönség létrehozása menüponton belül az Egyéni célközönség opciót válasszuk.

Amint ezzel megvagyunk, a felugró ablakon belül válasszuk az Aktivitás a Facebookon opciót.

Aki követte cikksorozatunkat, amiben azt mutattuk be, hogyan tudjuk a remarketing listáinkban szereplőket relevánsabb közönséggé tenni, azoknak feltűnhet, hogy több választási lehetőségünk van, mint legutóbb. Válasszuk tehát az új, Oldal menüt.

Ezt követően beállíthatjuk, milyen szempontokat vegyen figyelembe a rendszer, amikor elkészíti új célközönségünket.

Végül már csak annyi teendőnk maradt, hogy beállítsuk, mely műveleteket végző személyekből álljon a célközönségünk, és hány napig maradjanak a listában. Az utolsó lépés, hogy elnevezzük az új célközönségünket, amit így könnyebben tudunk azonosítani, ha később használni szeretnénk.

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Használjuk profin a Facebook remarketinget! – 4. rész

E heti cikkünkből kiderül, hogyan tudjuk visszacsábítani azokat, akik megnézték leadgeneráló hirdetésünket, de nem töltötték ki, vagy hirdetéseket megjeleníteni azoknak is, akik kitöltötték. Először kezdjük egy kis gyorstalpalóval. Mik azok a leadgeneráló hirdetések? A hirdetéskezelőben …

Használjuk profin a Facebook remarketinget! – 3. rész

Az utóbbi időben a Facebook nagyon sokat tett azért, hogy fellendítse a videó tartalmakat is a közösségi oldalon. Most pedig mindent elkövet, hogy feltöltött videóink nézettségét marketing célokra is felhasználhassuk. Ma bejegyzésünk megtanulhatod, hogyan készítsünk remarketing…

Használjuk profin a Facebook remarketinget! – 2. rész

A Facebook nemrég bevezetett egy újítást, ami lehetővé teszi nekünk, hogy a weboldalon eltöltött idő alapján célozzuk meg azokat, akik meglátogatták honlapunkat. Így remarketing hirdetéseinket már olyan látogatóknak jeleníthetjük meg, akiket valószínűleg jobban érdekelt termékünk…

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem