Facebook célközönség aktivitás alapján – 5. rész

Szerző: | 2016. dec. 12 | Facebook

Nemrég új célközönség-készítési módszert tett elérhetővé hirdetői számára a Facebook. Ennek segítségével azokat célozhatjuk meg, akik bármilyen aktivitást mutattak bejegyzéseink vagy Facebook oldalunk iránt.
Kiket célozhatunk meg az új opció segítségével?
  • Bárkit, aki felkereste az oldalunkat Facebookon vagy Messengeren keresztül, esetleg aktivitást mutatott oldalunkkal vagy hirdetéseinkkel kapcsolatban
  • Bárkit, aki csak felkereste oldalunkat
  • Bárkit, aki aktivitást mutatott egy posztunk, hirdetésünk iránt (beletartozik az is, ha galéria típusú hirdetésünkben vagy posztunkban lapozott)
  • Azokat, akik rákattintottak egy CTA gombunkra
  • Azokat, akik üzenetet küldtek az oldalunknak
  • De akár azokat is, akik mentették az oldalunkat vagy bármely bejegyzésünket

Hol találhatjuk meg ezt az új funkciót?

Ha alkalmazni szeretnénk, a munkát a Célközönségek oldalon kell kezdenünk.

Itt a Célközönség létrehozása menüponton belül az Egyéni célközönség opciót válasszuk.

Amint ezzel megvagyunk, a felugró ablakon belül válasszuk az Aktivitás a Facebookon opciót.

Aki követte cikksorozatunkat, amiben azt mutattuk be, hogyan tudjuk a remarketing listáinkban szereplőket relevánsabb közönséggé tenni, azoknak feltűnhet, hogy több választási lehetőségünk van, mint legutóbb. Válasszuk tehát az új, Oldal menüt.

Ezt követően beállíthatjuk, milyen szempontokat vegyen figyelembe a rendszer, amikor elkészíti új célközönségünket.

Végül már csak annyi teendőnk maradt, hogy beállítsuk, mely műveleteket végző személyekből álljon a célközönségünk, és hány napig maradjanak a listában. Az utolsó lépés, hogy elnevezzük az új célközönségünket, amit így könnyebben tudunk azonosítani, ha később használni szeretnénk.

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti feladata elsősorban az új ügyfelek megszerzése. Emellett ő a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Egyéni képzés Netmarketing módra

Sokat gondolkoztam azon, hogy milyen felütéssel kezdjem a bejegyzésem. Szokásomhoz híven a személyes tapasztalataimra hagyatkozom. Amikor akár én, akár valamelyik kollégám csoportos képzésen vett részt, hiányérzettel távozott. Előadás függvényében több-kevesebb értékes dolgot kaptunk. A legtöbb esetben azonban hiányérzettel távoztunk. Az érzés hiányzott, hogy igen, pontosan azt kaptam, amire szükségem van. Be kell, hogy valljam a saját csoportos oktatásaink után is hiányérzetem volt.

Milyen speciális célzási lehetőségeink vannak Facebookon?

Nagyon sokszor hallottuk már azt a kifogást, hogy „mi próbáltunk ugyan egyszer hirdetni Facebookon, de nem volt sikeres. Pedig használtam célzást”. Ilyenkor általában megértően bólogatunk, majd felteszünk pár kérdést, hogy akkor mégis, mesélje el, mit rakott a célzásba, és elbeszélgetünk arról a minimum 19 lehetőségről, amit érdemes számba venni ilyenkor.

Mit „tud” a Facebook dinamikus remarketing?

Online hirdetéseknél a sikeresség elengedhetetlen eszköze a remarketing –ez köztudott tény a szakmában. AdWords és Facebook esetében is lehetőségünk van az eszköz használatára. Mai cikkünkben a Facebook adta remarketing lehetőségeit vesszük számba. Az utóbbi évek tapasztalatai azt mutatják, hogy Facebook esetében a remarketing kiemelkedően erős. Ennek okán ma megvizsgáljuk, hogy ez a valóságban mit is takar, és hogyan alkalmazható?

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem