Nemrégiben rendezték meg az F8 konferenciát. Ez az az esemény, amikor Marc Zuckerberg alapító kiáll a színpadra és ismerteti a cég legfontosabb újításait. A konferencián mindenki számára nyilvánvalóvá vált, hogy a Facebook bejelentette igényét az egész világra.
Mik a legfontosabb újdonságok?
Online kereskedelem a Facebookon. Az online vásárlást egyszerűsíti le a jövőben a Facebookon a „Buy” gomb. Ennek lényege, hogy a kiszemelt terméket közvetlenül a közösségi oldalról lehet majd megvásárolni, nem kell külső oldalra kattintani.
Panoráma videók: mozgóképes panorámafelvételek segítségével körbe lehet nézni az adott területen. A technológia persze VR szemüvegre/sisakra van szükség.
A YouTube-hoz hasonlóan a Facebookra feltöltött videók is beágyazhatóvá válnak más felületekre.
Bárhol kommentelünk ezután, a Facebook minden besöpör a saját felületére. Tehát, ha egy bármely más oldalon készítünk egy hozzászólást, az automatikusan bekerül Facebookos felületünkre.
Tovább fejlődik a Messenger.
A fejlesztések egy irányba mutatnak: a Facebook azt szeretné elérni, hogy bármit is csináljunk a világhálón, egyetlen pillanatra se kelljen elhagyni a felületét. Így pedig a nem is olyan távoli jövőben egybe fog mosódni az internet és a Facebook fogalma. Ez pedig tovább kérdéseket vet fel: ha a Facebook befolyásolja azt, hogy mit látunk a világból, akkor nem fordulhat-e elő az, hogy a virtuális valóságát a saját üzleti céljainak szolgálatába állítsa? Hiszen a hirdetők, az üzlet is a hírfolyamon keresztül működik, így akár a hirdetők céljainak leginkább megfelelően alakíthatja majd az online valóságot.
Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »
Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?
2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.
Milyen a jó Facebook poszt? Ezt nem csak a hirdetők szeretnék tudni, a mezei felhasználók, de még a „like-vadászok” is sokat kutakodnak a témában.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.Elfogadom