Blog » Panyi Kriszti blogja » 2017, visszatekintés

Év eleji visszatekintés: 2017, a szárnyalás éve

Szeretnénk mesélni. Egy kicsit dicsekedni is. Mert büszkék vagyunk arra, amit tavaly elértünk. A visszatekintés apropója az év végi összejövetelünk volt, melyre december 21-én került sor. Balázs és Zsolti ugyan egy kicsit sokat beszéltek, de sok érdekes élményt és adatot osztottak meg velünk. Ahogy megfogalmazták: 2017 a Netmarketing éve volt. Hogy miért? Miben lettünk jobbak, hogyan fejlődtünk? Elmesélem! Tarts velem a rövid visszaemlékezésben és éld át velünk a tavalyi évet és az évzárónkat!

Nőttünk

2017-ben is tartottuk a további évek trendjét, és mind létszámban, mind ügyfélszámban növekedtünk. Mindezt a minőség megtartása, sőt javítása mellett. Ez persze roppant jól hangzik így egy szimpla mondatban, de emögött nagyon sok dolgos, kemény hétköznap bújik meg, a csodák és a jó eredmények nem maguktól születnek. Tavalyhoz képest három új kolléga csatlakozott a céghez, illetve január elsejével további egy fővel bővült a létszámunk. Emellett új szolgáltatást vettünk fel portfóliónkba: az idei évben már a tartalmak előállításával is segítjük ügyfeleink sikeres marketing tevékenységét. Szóval fegyvertárunk tovább bővült, keressetek bizalommal!

Költöztünk

Tavaly tavasszal már a harmadik irodánkba költöztünk. Nagyon boldogok voltunk, hiszen egy tágasabb teret laktunk be. Az új, 200 nm-es irodánkban kényelmesen elférünk, videószobát alakítottunk ki. Persze a költözés azt is jelenti, hogy kinőttük az előző irodát, amit szintén büszkeséggel tölt el.

Ügyfelek

A minőségben való fejlődés – ez képezi Balázs és Zsolti mottóját, amelyet igyekeznek folyamatosan a Netmarketingre adoptálni. Az ügyfélnövekedéssel párhuzamosan a munka minőségében is sikerült előre lépnünk. Erre bizonyíték, hogy gyakorlatilag minden reklámtevékenység nélkül 60 %-kal gyarapodott ügyfeleink száma. Mára talán a legnagyobb (létszámban mindenképp) vidéki PPC ügynökséggé nőttük ki magunkat. Ezen – mármint a vidéki léten – nem akarunk változtatni továbbra sem. Fókuszunkat ezután is a fejlődést  célként kitűző KKV-k felé fordítjuk. Ezen cégekhez állunk legközelebb mentalitásban, hiszen mi is egy törekvő vállalkozás vagyunk. Értjük egymást, és együtt jobb eredményeket tudunk produkálni – ahogyan ezt statisztikáink mutatják.

Újítottunk – saját webshop

Létrehoztunk egy webáruházat azzal a nem titkolt céllal, hogy minden újdonságot és kísérletet a saját bőrünkön próbáljunk ki. Így ügyfeleink számára már csak azokat az újításokat ajánljuk, amelyek tényleg működnek, kipróbáltan, valós piaci helyzetben. Olyan iparágban próbáljuk ki magunkat, amelyben bőven 100 feletti piaci szereplővel kelünk versenyre. Érdekes kihívás, de év végére sikerült profitábilissá tenni a vállalkozást a viszonylag nagy befektetés ellenére. (Fizikai bolt nyitásra is szükség volt.)

2018 a kutya éve

2018 a (föld)kutya éve lesz. A kínai horoszkóp szerint ez a lassú gyarapodás éve lesz. Nem nekünk és nem az ügyfeleink számára. Ennél többet akarunk. 2018-ban legalább a korábbi fejlődés ütemét szeretnénk fenntartani, ügyfeleink számára is tovább adni. Mindezt természetesen a munka minőségénke folyamatos fejlesztésével. Ennek érdekében a Netmarketingen belül további izgalmas változtatásokat tervezünk. Emellett más meglepetésekkel és újdonságokkal is készülünk, de ez legyen a jövő titka! Tarts velünk idén is! Igyekszünk még több tudást, érdekességet megosztani veled mind a marketing világával, mind az ügynökség hétköznapjaival kapcsolatosan.

Panyi KrisztinaPanyi Krisztina, Tartalommarketing menedzser


További blogbejegyzései

Krisztina fő feladatai közé a tartalomgyártás és a kreatív folyamatok menedzselése tartozik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Google AdWords hirdetések: Keresési hálózat vs Display hálózat

Amikor azon törjük a fejünket, hogy a Google AdWords melyik hálózatát használjuk céljaink megvalósítása érdekében, az egyik legfontosabb kérdés az, hogy a megtérüléssel kapcsolatos elvárásainkat milyen időtávba soroljuk. Azaz relatíve gyorsan szeretnénk pénzt látni a hirdetéseinkből vagy a viszonylag lassabb, de várhatóan nagyobb megtérülést választjuk?

Mennyibe kerül a Google AdWords kampány?

Sokan felteszik maguknak ezt a kérdést és jó páran tőlem is megkérdezik. A válasz sosem egyszerű és sokféleképpen közelíthető meg. Véleményem szerint a végeredmény a fontos, az, hogy az szorzás-osztás után pozitív legyen a hozomány, magyarul érje meg.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem