BlogCikkeinkből


Szerző: Panyi Krisztina

Előadásaink a Corvinuson

Az elmúlt hónapok során háromszor is meghívást kaptunk a Corvinus Egyetem egyes szervezeteitől online marketing és employer branding előadások, valamint workshop tartására.

Az alkalmak során bevontuk a diákokat a marketing gyakorlati oldalának rejtelmeibe, míg a workshop keretén belül saját tehetségüket mutathatták meg nekünk online megoldások terén.

 

Az Online marketing alapjai

Balázs már nagy gyakorlattal a háta mögött, lámpaláz nélkül állt ki a közönség elé, és mesélte el saját példáján keresztül, hogy mit is jelent neki és a cégnek az online marketing. A Corvinus új épületének egyik nagyelőadója szinte teljesen megtelt az érdeklődőkkel, akik a 2 órás előadás alatt ízelítőt kaptak a Netmarketing világából.

Voltak esettanulmányok, online marketing fogalmak, és még az általunk annyira kedvelt See-Think-Do-Care modell is bemutatásra került. Az est végén lehetőség nyílt kérdések feltevésére, mellyel éltek is a hallgatók, aminek következtében még este 9-kor is a teremben voltunk, bár ezt nem bántuk annyira, örültünk a lelkesedésnek.

 

Az első nagyobb workshopunkról

A saját online marketing workshopunk is lezajlott az egyetemen pár héttel később. Ez egy újfajta kihívást jelentett nekünk, hiszen ilyen formában korábban még nem olyan sok felkérés érkezett hozzánk. De céges belső oktatási tapasztalatainkat elvéve ezt a kihívást is könnyedén vettük.

A célunk az volt, hogy a hallgatók belekóstolhassanak az ügynöki lét mindennapjaiba. Ezért konkrét feladatokat kaptak, fiktív cégekkel kapcsolatban, hogy dolgozzák ki a szerintük legoptimálisabb megoldást az adott marketing problémára. Hallottunk ötleteket konditermekkel, italokkal, szállodákkal kapcsolatban, és el kell, hogy mondjuk, a diákok megoldásai minden bizonnyal a valóságban is megállnák a helyüket.

 

Az Employer branding: HR és Marketing

Az utolsó előadás az Employer Branding körül zajlott, itt ismét visszaléptünk a katedra mögé, és onnan mutattuk be a mi megoldásainkat a témában. A már megszokott felállás szerint ezt a prezentációt Balázs és Kriszti közösen vezették végig, felosztva egymás között az elméleti és a gyakorlati megvalósítási módokat.

Habár a vizsgaidőszak közeledtével az érdeklődők száma is jóval kevesebb volt, mint előző előadásainkkor, a jelenlévők érdekes kérdéseikkel nagyban hozzájárultak az est sikerességéhez. A másfél órás est során érintettük az employer branding elméleti bemutatása mellett a Netmarketinges megoldásokat, beszélgettünk az általunk használt gyakorlati elemzésekről, valamint megosztottunk múltbeli emlékeket saját tapasztalatainkból.

A három előadásra visszatekintve elmondhatom, hogy eseménydús időszakot zártunk, mely során mi is sokat tanultunk. Főleg a feltett kérdésekből merítkezve elmondható, hogy a témák napi szintű problémaköröket fedtek le, és ezek az estek olyan fórumokká váltak, ahol mindenki választ tudott kapni az őt foglalkoztató kihívásokra. A jelenlétet mindenkinek ezúton is köszönjük, reméljük hamarosan ismét találkozunk!

Akik minket választottakÜgyfeleink

Akiket mi választottunkPartnereink