Blog » Panyi Kriszti blogja » Előadásaink a Corvinuson

Előadásaink a Corvinuson

Szerző: | 2018. máj. 22 | Egyéb

Az elmúlt hónapok során háromszor is meghívást kaptunk a Corvinus Egyetem egyes szervezeteitől online marketing és employer branding előadások, valamint workshop tartására. Az alkalmak során bevontuk a diákokat a marketing gyakorlati oldalának rejtelmeibe, míg a workshop keretén belül saját tehetségüket mutathatták meg nekünk online megoldások terén.

Az Online marketing alapjai

Balázs már nagy gyakorlattal a háta mögött, lámpaláz nélkül állt ki a közönség elé, és mesélte el saját példáján keresztül, hogy mit is jelent neki és a cégnek az online marketing. A Corvinus új épületének egyik nagyelőadója szinte teljesen megtelt az érdeklődőkkel, akik a 2 órás előadás alatt ízelítőt kaptak a Netmarketing világából.

Voltak esettanulmányok, online marketing fogalmak, és még az általunk annyira kedvelt See-Think-Do-Care modell is bemutatásra került. Az est végén lehetőség nyílt kérdések feltevésére, mellyel éltek is a hallgatók, aminek következtében még este 9-kor is a teremben voltunk, bár ezt nem bántuk annyira, örültünk a lelkesedésnek.

Az első nagyobb workshopunkról

A saját online marketing workshopunk is lezajlott az egyetemen pár héttel később. Ez egy újfajta kihívást jelentett nekünk, hiszen ilyen formában korábban még nem olyan sok felkérés érkezett hozzánk. De céges belső oktatási tapasztalatainkat elvéve ezt a kihívást is könnyedén vettük.

A célunk az volt, hogy a hallgatók belekóstolhassanak az ügynöki lét mindennapjaiba. Ezért konkrét feladatokat kaptak, fiktív cégekkel kapcsolatban, hogy dolgozzák ki a szerintük legoptimálisabb megoldást az adott marketing problémára. Hallottunk ötleteket konditermekkel, italokkal, szállodákkal kapcsolatban, és el kell, hogy mondjuk, a diákok megoldásai minden bizonnyal a valóságban is megállnák a helyüket.

Az Employer branding: HR és Marketing

Az utolsó előadás az Employer Branding körül zajlott, itt ismét visszaléptünk a katedra mögé, és onnan mutattuk be a mi megoldásainkat a témában. A már megszokott felállás szerint ezt a prezentációt Balázs és Kriszti közösen vezették végig, felosztva egymás között az elméleti és a gyakorlati megvalósítási módokat.

Habár a vizsgaidőszak közeledtével az érdeklődők száma is jóval kevesebb volt, mint előző előadásainkkor, a jelenlévők érdekes kérdéseikkel nagyban hozzájárultak az est sikerességéhez. A másfél órás est során érintettük az employer branding elméleti bemutatása mellett a Netmarketinges megoldásokat, beszélgettünk az általunk használt gyakorlati elemzésekről, valamint megosztottunk múltbeli emlékeket saját tapasztalatainkból.

A három előadásra visszatekintve elmondhatom, hogy eseménydús időszakot zártunk, mely során mi is sokat tanultunk. Főleg a feltett kérdésekből merítkezve elmondható, hogy a témák napi szintű problémaköröket fedtek le, és ezek az estek olyan fórumokká váltak, ahol mindenki választ tudott kapni az őt foglalkoztató kihívásokra. A jelenlétet mindenkinek ezúton is köszönjük, reméljük hamarosan ismét találkozunk!

 

Panyi KrisztinaPanyi Krisztina, Tartalommarketing menedzser


További blogbejegyzései

Krisztina fő feladatai közé a tartalomgyártás és a kreatív folyamatok menedzselése tartozik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Hogy készülnek reklámszövegeink?

Blog » Panyi Kriszti blogja » Hogy készülnek reklámszövegeink?   A jó reklámszöveg receptje mögé már számos online marketing tartalomkészítő és oktató felsorakozott, ki hasznos, ki haszontalan tanácsokkal. Elmondanám, hogy egy darab, univerzálisan...

Employer Branding és szájreklám: miért fontos nekünk, és mindenkinek?

Mikor előadást tartunk az online marketingről, Balázs szinte minden esetben felhozza, hogy nekünk nincs is szükségünk rá, mert anélkül is elég ajánlást kapunk az ügyfeleinktől. Ma úgy döntöttem, ennek az állításnak picit a mélyére ások és bemutatom, hogy a szájreklám miért is tud nagyon fontos lenni vállalkozásunk szempontjából.

Élményeink a Startup Safary-n

Április végén került megrendezésre a Startup Safary, melynek keretein belül nekünk is lehetőségünk volt 2 előadást tartani az érdeklődő közönségnek. A Safary nem egy átlagos konferencia, hanem egy olyan rendezvény volt, ahol egy 2 napos, gigantikus startup fesztivált csináltak a szervezők Budapestből. Reggelik, irodatúrák, workshopok, hackathonok, meetupok, képzések és szakmai előadások vezethették be az érdeklődőket startup ökoszisztémába 2018 Áprlilis 19-20 között.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem