Blog » Buzás Zsolt blogja » Egyszerűbbé vált a Facebook oldalak névváltoztatása

Egyszerűbbé vált a Facebook oldalak névváltoztatása

Szerző: | 2015. Sze. 2 | Facebook

Eddig sem volt lehetetlen megváltoztatni Facebook oldalunk nevét, ám a folyamat eddig gyakorta végződött negatív eredménnyel. Most viszont az újításnak köszönhetően sokkal könnyebbé vált ez a tevékenység. Emellett pedig a jóváhagyás is sokkal pozitívabb eredményeket mutat.

Mi is kipróbáltuk: nincs más dolgunk, mint bejelentkezés után az oldalunk felületén a Névjegy fület megkeresni. Azon belül pedig Az oldal adatai következik, ahol a névre kell rámennünk a kurzorral, hogy megjelenjen a Módosítás, mint lehetőség. Ezt követően a Facebook természetesen felülvizsgálja a kérelmet, de nagy százalékban várható a kedvező döntés. A döntést pedig egy visszaigazoló levél is megerősíti.

Azt még nem tudni, hogy hányszor lehet megváltoztatni egy oldal nevét, de ez az újdonság leginkább azoknak jó, akiknek oldala egy hobbioldalként kezdett és most már szükségesebb egy komolyabb név választása.

Az új Facebook funkcióknál mindig kérdéses, hogy az adott dolog meddig elérhető, ezért ajánlott még addig kipróbálni, amíg nem korlátozzák a lehetőséget.

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban

Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?

Facebook nyereményjáték elvek és változások

2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem