Blog » Buzás Zsolt blogja » Egyre többen használják a Felhívás gombot Facebookon

Egyre többen használják a Felhívás gombot Facebookon

Szerző: | 2015. Júl. 28 | Facebook

Pár hónapja újdonsággal rukkolt elő a Facebook: már az oldal fejlécében is lehetőség van CTA-gomb használatára.

A gomb lenyitásával különböző tevékenységekre szólíthatjuk fel látogatóinkat: Foglalás most; Kapcsolatfelvétel; Alkalmazás használata; Játék indítása; Vásárlás most; Regisztráció; Videó megtekintése.

Elsőként ki kell választani a kívánt gombot, majd meg kell adni a weboldal címét és a mobil webcímet, továbbá ki lehet választani az iOS vagy Android beállítást.

További újdonság, hogy a kiválasztott gombra leadott kattintások megjelennek a heti statisztikában.

A Facebook-oldal borítóképének tervezésénél ezért érdemes már előre gondolkodni, hogy a gomb még hangsúlyosabb legyen.

Máig addig fejlődött, hogy már hirdetéseket is lehet rá létrehozni, aminek a lényege az, hogy a felhívás alatt szereplő tevékenységet már hirdetéssel is lehet erősíteni.

Hirdetési lehetőségek részleteiről később.

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban

Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?

Facebook nyereményjáték elvek és változások

2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem