Blog » Laczkó Balázs blogja » Egyéni képzés Netmarketing módra

Egyéni képzés Netmarketing módra

Szerző: | 2017. dec. 29 | Egyéb, Facebook, Keresőoptimalizálás

Sokat gondolkoztam azon, hogy milyen felütéssel kezdjem a bejegyzésem. Szokásomhoz híven a személyes tapasztalataimra hagyatkozom. Amikor akár én, akár valamelyik kollégám csoportos képzésen vett részt, hiányérzettel távozott. Előadás függvényében több-kevesebb értékes dolgot kaptunk. A legtöbb esetben azonban hiányérzettel távoztunk. Az érzés hiányzott, hogy igen, pontosan azt kaptam, amire szükségem van. Be kell, hogy valljam a saját csoportos oktatásaink után is hiányérzetem volt.

Gondolkoztam egy kicsit. Abban az esetben, ha középszintre lőjük be az eladás szintjét, akkor a relatív kevés ismerettel rendelkezők körében hiányérzet marad. Azok, akik nagyobb tudással bírnak pedig úgy érzik nem kaptak semmit. Az oktató pedig lead egy jó prezentációt, elégedett önmagával. Végül azonban senki sem teljesen boldog.

Ezen gondolatmeneten haladva maradtunk abban Zsoltival, hogy az egyéni oktatásokra fókuszálunk.

Mercedes vs. Trabant

Nem mindegy, hogy milyen gyorsan és kényelmesen jutunk el a célig. Vállalkozásunk építése és fejlődése szempontjából sem mindegy, hogy milyen módon, milyen gyorsan valósítjuk meg céljainkat, elképzeléseinket. Egy érzékletes hasonlattal élve zötykölődhetünk a Trabantunkkal a célig hosszú órákon keresztül, de dönthetünk úgy is, hogy villámgyorsan és kényelmesen célba érünk Mercedesünkkel.

A hasonlat a képzésekre lefordítva a következőképpen néz ki: egy átlagos csoportos képzésen néhány dolgot megtanulva kínkeservesen léphetünk tovább a saját online marketing sikerünk érdekében, hiszen kevés és általános dolgokat sajátítottunk el. Sok utánajárással, további képzéssekkel természetesen fejleszthető a képzettség, illetve tapasztalat is segít.

Egy jól felépített egyéni képzés során a megfelelő elméleti és gyakorlati tematika mentén haladva olyan tudásra tehet szert a résztvevő, mellyel már a képzés végén önálló és minőségi munkára lesz képes. Persze a koronát a folyamatra a folyamatos tapasztalatszerzés fogja feltenni, hiszen így lesz a résztvevő a valós tudás birtokába.

Miből áll az egyéni képzés a Netmarketingnél?

Először is megismerkedünk egymással (mert a kémia fontos 🙂 ), felmérjük a képzésen résztvevő tudásszintjét. Ezt követően a már rendelkezésre álló ismeretek alapján felépítjük a képzési tematikát. A képzés mind elméleti, mind gyakorlati elemeket tartalmaz. A képzés legalább 2-3 alkalmas, lehetőleg személyes oktatásból áll. Az oktatások között “házi feladatokat” adunk, mivel a korai és tét nélküli kampányépítés során is olyan általános hibákra derülhet fény, melyet az éles kampányépítésre ki tudunk küszöbölni.

A képzés helye és ideje megbeszélés tárgyát képezi, mivel minden esetben igyekszünk rugalmasok lenni. Természetesen nem engedjük el tanítványaink kezét a képzés végeztével sem. Egy checklistát adunk át számukra, melynek betartása garancia arra, hogy technikailag tökéletes kampányt építsenek, illetve 2 alkalommal Skype-os vagy telefonos konzultációt is biztosítunk a későbbiekben felmerülő kérdések megválaszolására.

A képzést Zsolti és én tartom. Természetesen Zsolt a Facebook (és kistestvére) én pedig a Google felelős vagyok.

Mennyibe kerül?

Nem olcsó egy egyéni képzés, nagyságrendekkel többe kerül, mint egy csoportos. Nagyságrendekkel többet is ér. Akkor különbség van a két lehetőség között, mint egy Mercedes és egy Trabant között.

Rajtad áll, hogy mivel közlekedsz…

Vedd fel velünk a kapcsolatot, vagy kérd ajánlatainkat!

Laczkó BalázsLaczkó Balázs, minősített Google AdWords szakértő

+36 70/387 3167  //  laczko.balazs@netmarketing.hu
További blogbejegyzései

Balázs az általános cégvezetés mellett Google AdWords szakértő. Fő feladata a szakmai munka koordinálása és felügyelete, a szakmai publikációk és tanulmányok elkészítése. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Google AdWords hirdetések: Keresési hálózat vs Display hálózat

Amikor azon törjük a fejünket, hogy a Google AdWords melyik hálózatát használjuk céljaink megvalósítása érdekében, az egyik legfontosabb kérdés az, hogy a megtérüléssel kapcsolatos elvárásainkat milyen időtávba soroljuk. Azaz relatíve gyorsan szeretnénk pénzt látni a hirdetéseinkből vagy a viszonylag lassabb, de várhatóan nagyobb megtérülést választjuk?

Mennyibe kerül a Google AdWords kampány?

Sokan felteszik maguknak ezt a kérdést és jó páran tőlem is megkérdezik. A válasz sosem egyszerű és sokféleképpen közelíthető meg. Véleményem szerint a végeredmény a fontos, az, hogy az szorzás-osztás után pozitív legyen a hozomány, magyarul érje meg.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem