Blog » Buzás Zsolt blogja » A célközönség-hálózat kiterjesztése a Facebookon túlra

A célközönség-hálózat kiterjesztése a Facebookon túlra

Szerző: | 2016. Júl. 22 | Facebook

Lehet nyár vagy tél, uborkaszezon vagy az év legmozgalmasabb időszaka, a Facebook sosem alszik. Az elmúlt hónapok során jó néhány újítást jelentettek be, melyek hatással lesznek a célközönségünkkel való kommunikációnkra. Nézzük hát őket!

A hirdetők számára eddig is adott volt a lehetőség, hogy a közösségi oldal mind az 1,65 milliárd felhasználójával kommunikáljanak. Ez a szám pedig hamarosan tovább bővül.

A Facebook kiterjeszti célközönség-hálózatát, így ezentúl a külsős oldalakon és a különböző appokon is megjelennek hirdetések, azok számára is, akik nem regisztráltak a Facebookra.

Az online érdeklődés alapú hirdetés már eddig is rendkívüli népszerűségnek örvendett a marketingpiacon.

Még relevánsabb hirdetésekkel szállhatunk versenybe

A Wall Street Journal szerint a Facebook ötvözni fogja a cookie trackinget a saját gombjaival és pluginjaival, hogy a megszerzett adatok alapján minél jobban azonosítani tudja a felhasználókat.

Kombinálva a közösségi hálózat felhasználó-betekintésével, a hirdetők biztosak lehetnek abban, hogy a potenciális közönségüket érik el. Abban is segíthet, hogy feltornázzuk a relevancia pontszámunkat.

Ha a Facebook felhasználók százai, akik meglátogatnak egy külsős oldalt, érdeklődnek a termékünk vagy az appunk iránt, a Facebook fel tudja használni ezt az adatot, hogy feltornázza a hirdetésünk relevanciáját az oldalon nem regisztrált felhasználók számára is.

A kiterjesztett célközönség-hálózatnak köszönhetően a marketingesek olyan embereket is elérhetnek, akiket egyébként elszalasztanának.

A frissítés az elkövetkezendő hónapokban lép majd életbe, így nemsokára mi is új, potenciális célközönségre tehetünk szert!

buzas-szoltBuzás ZsoltFacebook szakértő

+36 20/323 1433 // buzas.zsolt@netmarketing.hu További blogbejegyzései

Zsolti a felelős a Facebook szakterületért, valamint a cégvezetés napi rutinját vállalja magára. Kreativitása és agilitása minden esetben az ügyfelek hasznára válik. »

Kapcsolódó blogbejegyzéseink

Tanácsaink a Facebook algoritmus változással kapcsolatban

Nem egy átlagos frissítésre kell számítanunk- ezt a mondatot mostanra már mindenki, akinek valahogy köze van Facebook oldalak menedzseléshez legalább ezerszer hallotta. A Facebook visszanyúlt a gyökereihez, a változások fő célja a portálon minőségileg eltöltött idő növelése és az emberek összehozása lett. Tartalmi szempontból ez azt jelenti, hogy sokkal aktívabban jelennek meg az ismerőseink posztjai az üzenőfalunkon, az oldalak, vállalkozások állapotfrissítései pedig háttérbe szorulnak. Kevesebb videóra, like-vadász és reakciós szavazásra serkentő bejegyzésre kell számítani, cserébe több lesz a kommentdús, aktív, beszélgetéseket kezdeményező poszt. De nézzük, hogy érinti ez vállalkozásainkat, mire kell felkészülnünk?

Facebook nyereményjáték elvek és változások

2018 több területen is nagy változásokat hozott el a Facebook használatát tekintve. Szóba került a céges és egyéb oldalak organikus megjelenítésének visszaszorítása az üzenőfalainkon, valamint ismerőseink posztjainak algoritmusos előtérbe hozása.

Netmarketing © 2016 Minden jog fenntartva | Adatvédelem