BlogCikkeinkből


Szerző: Laczkó Balázs

A célközönség-hálózat kiterjesztése a Facebookon túlra

Lehet nyár vagy tél, uborkaszezon vagy az év legmozgalmasabb időszaka, a Facebook sosem alszik.

Az elmúlt hónapok során jó néhány újítást jelentettek be, melyek hatással lesznek a célközönségünkkel való kommunikációnkra. Nézzük hát őket!

A hirdetők számára eddig is adott volt a lehetőség, hogy a közösségi oldal mind az 1,65 milliárd felhasználójával kommunikáljanak. Ez a szám pedig hamarosan tovább bővül.

A Facebook kiterjeszti célközönség-hálózatát, így ezentúl a külsős oldalakon és a különböző appokon is megjelennek hirdetések, azok számára is, akik nem regisztráltak a Facebookra.

Az online érdeklődés alapú hirdetés már eddig is rendkívüli népszerűségnek örvendett a marketingpiacon.

 

Még relevánsabb hirdetésekkel szállhatunk versenybe

A Wall Street Journal szerint a Facebook ötvözni fogja a cookie trackinget a saját gombjaival és pluginjaival, hogy a megszerzett adatok alapján minél jobban azonosítani tudja a felhasználókat.

Kombinálva a közösségi hálózat felhasználó-betekintésével, a hirdetők biztosak lehetnek abban, hogy a potenciális közönségüket érik el. Abban is segíthet, hogy feltornázzuk a relevancia pontszámunkat.

Ha a Facebook felhasználók százai, akik meglátogatnak egy külsős oldalt, érdeklődnek a termékünk vagy az appunk iránt, a Facebook fel tudja használni ezt az adatot, hogy feltornázza a hirdetésünk relevanciáját az oldalon nem regisztrált felhasználók számára is.

A kiterjesztett célközönség-hálózatnak köszönhetően a marketingesek olyan embereket is elérhetnek, akiket egyébként elszalasztanának.

A frissítés az elkövetkezendő hónapokban lép majd életbe, így nemsokára mi is új, potenciális célközönségre tehetünk szert!

 

Laczkó Balázs

Akik minket választottakÜgyfeleink

Akiket mi választottunkPartnereink