Blog » Laczkó Balázs blogja » AdWords Editor 11 – újdonságok a szerkesztőben
AdWords Editor 11 – újdonságok a szerkesztőben

Az AdWords Editor az egyik olyan eszköz, amely megmentheti egy online marketinges életét. Számos esetben egyszerre kell végrehajtani különböző módosításokat, illetve jó, ha internetkapcsolat nélkül is lehet haladni a munkával. A következőkben kiemelünk néhányat az új funkciók közül.
Az Adwords Editor legújabb változata az első, ami az alapjaitól építette újra a programot 2006-os megjelenése óta. Miért is kedveljük az AdWords Editort? Ingyenesen és könnyen használható, akár internetkapcsolat nélkül is végezhetünk változtatásokat kampányainkban, ezek feltöltéséhez azonban internetkapcsolat kell. Tömeges változtatásokat végezhetünk és tölthetünk fel egyszerűen, valamint kényelmesebb is használata, mivel gyorsabban betölt mindent.
A korábbi verzióban egy időben csak egy hirdetési fiókban tudtunk tevékenykedni, viszont az új változatnak köszönhetően már akár egyszerre több fiókot is szerkeszthetünk átmásolva azokat a hirdetéseket, amelyekről azt gondoljuk, jól működnének egy másik fiókban is (kisebb változtatásokkal).
Azok számára, akik a hosszú munkaórákban megunták már az egérrel navigálást, vagy egyszerűen csak jobban szeretik a billentyűparancsok használatát, van egy jó hírünk. A Ctrl+? lenyomásával felugrik egy kis ablak, amiben fel van jegyezve minden egyes billentyűparancs, amit használhatunk a programon belül.
Sokan csalódottak voltak, amikor a HTML exportálás lehetőségét eltávolították az AdWords Editorból. Ez a funkció rendkívül hasznos volt az ügyfelekkel való kommunikációban a számlájuk egyenlegével vagy hirdetéseik felépítésével kapcsolatban. Szerencsére 2015 novemberében a Google kibocsátott egy HTML export funkciót. Hogy HTML beszámolót készíthessünk, ki kell választanunk a Fiók menüben az Exportálás menüpont alatt, hogy mit szeretnénk exportálni: az egész fiókot vagy csak bizonyos kampányokat és hirdetéscsoportokat. Már csak annyi van hátra, hogy elnevezzük a fájlt, és a típusát HTML-re állítsuk, így egy böngészhető HTML dokumentumot kapunk, ahol a különböző elemekre kattintva még több információhoz juthatunk.
A verziófrissítésnek köszönhetően a jó tulajdonképpen még jobb lett. Az Editor továbbra is a kényelmünket szolgálja, igényeink egyre szélesebb körű kielégítésével.
[social_warfare]
Laczkó Balázs, minősített Google AdWords szakértő
+36 70/387 3167 // laczko.balazs@netmarketing.hu
További blogbejegyzései
Balázs az általános cégvezetés mellett Google AdWords szakértő. Fő feladata a szakmai munka koordinálása és felügyelete, a szakmai publikációk és tanulmányok elkészítése. »
Kapcsolódó blogbejegyzéseink
Google AdWords hirdetések: Keresési hálózat vs Display hálózat
Amikor azon törjük a fejünket, hogy a Google AdWords melyik hálózatát használjuk céljaink megvalósítása érdekében, az egyik legfontosabb kérdés az, hogy a megtérüléssel kapcsolatos elvárásainkat milyen időtávba soroljuk. Azaz relatíve gyorsan szeretnénk pénzt látni a hirdetéseinkből vagy a viszonylag lassabb, de várhatóan nagyobb megtérülést választjuk?
Buyer Personák: avagy miért ne elhelyezés alapján célozzunk
Blog » Laczkó Balázs blogja » Buyer Personak Mindannyian, akik marketinggel foglalkozunk, tudjuk, hogy milyen fontos, hogy termékünk vagy szolgáltatásunk pontosan azokat érje el, akiknek “szól”. Amennyiben nem így történik, feleslegesen égettünk el...
Mennyibe kerül a Google AdWords kampány?
Sokan felteszik maguknak ezt a kérdést és jó páran tőlem is megkérdezik. A válasz sosem egyszerű és sokféleképpen közelíthető meg. Véleményem szerint a végeredmény a fontos, az, hogy az szorzás-osztás után pozitív legyen a hozomány, magyarul érje meg.